moooooooooooooi
eli mulla on pienipieni ongelma.. mä oon raskaana. yritän selittää tän nyt mahd. tarkasti :D oon 16.vuotias tyttö. pääsin juuri peruskoulun läpi juuri ja juuri olin uhalla jäädä luokalle mutta en onneks :D opiskelupaikankin sain, vaikka ei mikään paras mutta sain vaikka keskiarvoni ei olekkaan mikään hyvä :DD mut sit juu asiaan.. eli pikaystäväni on 19.vuotias ja hän on töissä. tapasin hänet siten, että häneltä saan hankittua bissee, röökii ja tän kautta myös viinaa yms. sit me rakastuttiin
pidänkö vai en..? auttakaa :(
5
251
Vastaukset
- huoh..
Ongelmasi ei todellakaan ole mikään pienipieni kuten alussa toteat....Taitaa olla provo kun noita hymiöitäkin on sellaisissa paikoissa joihin ei niitä normisti kaiketi laittelisi.
Koskas sinulla alkoivat ne viimeksi tulleet kuukautiset? Oletko laskurista katsellut monesko viikko jo on meneillään.
Pakkohan sinun on kumppanillesi kertoa. - fjfffffffffff
... en jaksanu lukee loppuu,. aloittaja teki turhan työn kun keksi tämän
- huono homma
Ensinäkin lapsi ei oo hyvä jos ryyppäät ja miksi noin nuori edes tekee lapsen?? Ja hei koulu jää kesken.
- Päivänselvää
Ei teistä ole kummastakaan vanhemmaksi.
- Kupla28
Juttelet asiasta luotettavan ja ulkopuolisen aikuisen kanssa, esim neuvolan tädin. Suhteen kesto on epävarmaa, mutta lapsiasian kanssa elät tavalla tai toisella loppuikäsi. Opiskella ehdit vielä ja tehdä kaikkea muutakin, vaikka antaisit lapsen tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066