Heissan!
Mulla oli nuorena tällainen vanhempi poika ihastuksena, jota sitten vähän kasvettuani tapailin, ja meinasi mennä vakavemmaksikin, mutta dumppasin hänet sitten. Silloin kun olin nuori hän lähinnä pyöritteli minua miten tahtoi, eikä ollut vakavasti kiinnostunut. Osat pyörähti lopulta toisin päin. Juttua meillä oli monta vuotta, mutta pyörittiin molemmat tahollamme kenenkin kanssa samaa aikaa. Nyt toinen seurustelee ja itse olen kihloissa. Silti ajattelen häntä melkein joka päivä... Vaikka tiedän, että juttumme ei todennäköisesti toimisi, on hän minulle päähänpinttymä!!! Onko kellään samanlaista. Ei tää häiritse normi elämää muuten kun et olisi ihana nähdä hänet joskus ja ajattelen häntä paljon.. HOHHOI. Rakastan KAI (mitä se rakkaus sitten onkaan) omaa poikaystävääni ja hän sopii minulle kuin nappi päähän. Vai miten se sanotaa.. heh :D
KOHTALOTOVEREITA?
mävaan
daaaaahlia
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096