Kun on ensin koulukiusattu yksinäinen nuori kasvaa siitä masentunut sosiaalisia tilanteita jännittävä pessimisti aikuinen. Joutuu etsimään kaikista surkeimmat työpaikat ja asunnot joista joutuu maksamaan lähes koko palkan verran vuokraa. Kaikki haukkuvat ja vaativat joka paikassa kaikkea mitä ei voi niille antaa. Yksin joutuu itkemään eikä kukaan lohduta. Vaikea uskoa tilanteen enää paranevan.
Surkeita seiniä
harmaata massaasaa 7
2
154
Vastaukset
- elämää nähnyt
Kun minä laitoin ittelleni ensimmäisen asunnon,yks huone,olin ylen onnellinen siitä.Sain olla niikun halusin,ei kukaan määränny mihin painin mitäki ja miten tein ruokani..sytytin kynttilän iltaisin kun tulin töistä,pikana olin,ja nautin hiljaisuudesta,teetä ja korppua ilta palaksi ja sitten nukkuun et aamulla taas passaamaan toisia jakso.......mutta oma koti kuiteski,jonne ei muilla ollu pääsyä jos en tahtonu.................kaikki muuttuu sullekkin parhain päin,hyvää kesää sulle,nauti auringon säteistä
- 1+07,b
Olipas suloinen viesti, kiitos, kuka oletkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239