Olen yrittänyt netistä etsiä jonkinlaista känykkä koteloa/pussia fillariin, mutta tuloksetta.
Oliskos jollain tietoa onko tälläistä?
Esim. samantapaista kun juoksijoille kännykkäpussi käteen?
Kännykkä kotelo/pussi
6
299
Vastaukset
- Näkösällä
Kannattaa laittaa autoon tarkoitettu teline kiinni ohjaustankoon siitä voi seurata navigaattoria / sport trakkeria / ja muuta kommunikointia ?
Joo olis se yks vaihtoehto mut en tartte et se ois näkösäl, sillanen pussi riittäis mut ei sillasii taida olla.
Ja jos olis nniin sekin varmaan tarralla mikä ei välttämättä kestä, napit vois kestää paremmin.- fgsdfgsfda
Mää ostin tommosen, mutta ei ole vielä tullut (tilattu eilen)
http://www.ebay.com.au/itm/Bicycle-Bike-Cycling-Waterproof-Frame-Pannier-Front-Cell-Phone-Tube-Bag-Case-/390567129028 - Lumia 900
Ostin Prismasta vesitiiviin suojakotelon älypuhelimelle. Se kiinnitetään tankoon, ja pussiosa on helppo irroittaa kiinnikkeestään. Maksoi muistaakseni 19 ekkua.
Olen nähnyt, kun lenkkikaverilta tippui telineestä alamäkivauhdissa älyluuri asvalttiin telineestä, joka oli ohjaimissa kiinni. Itse pidän älyluuriani vedenpitävässä pussukassa (Aquapak) ajopaidan selkätaskussa.
Viime syksysä jouduin usean fillaristin mukana "kasaan", ja luurini säilyi ehjänä/kunnossa rytäkässä. Oli taasen siellä selkäpuolen taskussa. kiitos vastauksista, itekki löysin tälläisen
http://2buya-magento.s3.amazonaws.com/catalog/product/cache/4/image/1000x1000/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/p/cp532blk.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4971284- 141266
- 821262