Kysyisin täällä kirjoittelevilta ja etenkin naisilta parran pitämiseen liittyvää juttua. Olen jo muutaman vuoden pitänyt leukapartaa ja viiksiä, mutta sain eilen kapakassa kuulla eräältä naishenkilöltä, että minun pitäisi ajaa viikset pois ja jättää pelkkä leukatupsu. Samansuuntaista palautetta olen saanut aiemminkin. Pelkkää leukapartaa en kyllä ala pitää, sillä minun naamassani sellainen näyttäisi lähinnä huvittavalta. Niinpä kysynkin, mikä seuraavista vaihtoehdoista olisi tyylikkäin/naisten silmää miellyttävin nykypäivänä:
-jatkan samalla kuin ennenkin
-sileäksi ajeltu
-pelkät viikset (kalapuikko tai vahatut)
Olen siis nuorehko (28), suht pyöreäkasvoinen kaveri, joka pitää sekä partavärkkinsä että (suorat) hiuksensa lyhyinä ja siistittyinä. Parran pitäminen on minulle lähinnä tottumus eikä mikään identiteetti- tai egojuttu, joten se on pitkälti se ja sama jätänkö vai ajanko.
Niin, ja olisin laittanut tämän tuonne miesten ihonhoito-puolelle muuten, mutta kun nimenomaan tästä tyyliaspektista olisin kiinnostunut kuulemaan.
Parralla vai ilman?
Turpajouhekas
2
339
Vastaukset
- kukkakaalihattu
Tyylikkäin on sileäksi ajeltu. Pelkät viikset ovat ihan kamalat.
- Turpajouhekas
Kiitos mielipiteestä! Ajoin turpajouhet kokonaan pois, ja kyllähän se tosiaan siistiltä näyttää. Lisäksi olin kovin hämmästynyt, miten paljon nuoremmalta näytän nyt. Vilpoisampaakin on näin kesäkeleillä ilman partaa. Katsoo sitten talvemmalla uudestaan, mikä look huvittaa, mutta tällä hetkellä parraton tyyli on oikein hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327