navigaattorissa? en pääse tuohom*.img tiedostoon mitenkään, oisin päivittänyt sen uudella.
garmin nuvi 1300 tai 1340 missä kansiossa on kartat
9
551
Vastaukset
- vapunen hoi auta
gmaprom.img on reilut 2t ja se on länsieurooppa kartta. win 7 resurssihallinna haulla hain että se on mulla j/.system kansiossa eli toi J on gepsin tunnus kun se on usbil konees. mutta kun aukeaa niin ei siel kyl mitään system kansiota näy..ihme juttu missä se system kansio on
- eksy-EN
Se on piilotettu amatööreiltä.
Osta vaan jatkossa ne kartat... - isopoika.
eksy-EN kirjoitti:
Se on piilotettu amatööreiltä.
Osta vaan jatkossa ne kartat...,system oli piilotettu. OSTA SINÄ!=, minä saan ilmaseks.
- et sillei
Kansio on "Garmin"
- garmi-NISTI
No ei ole...
Wo soll ich noch suchen?
- Garminaattori
Mistäs te noita karttoja napsitte?
..Ja tosiaan, se löytyy kyllä sieltä .System hakemistosta. - Garminaattori
Pohjois-Amerikan kartat kyllä löytyy, mutta ei näitä Euroopan karttoja jotka esim. minun Nuvi 1300 -laitteessa on.
Kertokaa toki jos löytyy näitä jostakin?
Jos tarvitsette apua, miten tuon .System kansion saa näkymään..
Win8:ssa täytyy resursienhallinnassa tehdä näin:
1. Näytä välilehti.
2. Muuta kansio- ja hakuasetuksia.
3. Valitse näytä -välilehti.
4. Näytä piilotetut tiedostot, kansiot ja hakemistot.
Nyt pitäisi näkyä mitä tässä kaivattiin. Jatkossa näet myös kaikki muutkin piilotetut tiedostot tietokoneessasi.- winwinwin2
Kytke se Garmini kiinni linux-koneeseen, niin ei tarvitse pähkiä missä mitäkin on.
- eksy-EN
Paitsi että uusimmissa malleissa ei ohjeesi toimi ja .System pysyy piilossa.
Saa toki näkyviin muilla toimilla.
Kaupastahan niitä uusia karttoja löytyy, jos kerran on niin kädetön, että S24:ltä tarvii apuja kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022