Jotain hyvii kauhuelokuvii????

pelkuutta vailla

Eli sanokaa jotakin hyviä kauhuleffoja. Kuolen tylsyyteen -.-.

( Ei zombi leffoja, mua kyllästyttää jo ne -.-)

4

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paranormal activity on ainakin mielestäni pelottava. Toisaalta on myös niitä, joita se ei pelota ollenkaan, mutta kannattaa silti kokeilla.
      Toinen pelottava on Mörkö. Se on suomalainen pienellä budjetilla tehty kauhuelokuva, joka löytyy youtubesta.
      Mikään muu elokuva ei sitten minun mielestäni olekkaan pelottava, mutta jos etsit muuten vaan hyviä kauhuelokuvia, niin kannattaa katsoa Creepshow, Jäärouva, Resident evil (joo tiedän, se on zombileffa), Naapurissa kummittelee, Wolfman (alkuperäinen), Drag me to hell, Cradle of fear ja Cabin fever.

• pelkuutta vailla

Munkin mielestä paranormal activity on ihan ok (välillä jännittää ;o). Oon kattonu mörön ja jäärouvan mutta ne ei oo hirveen pelottavii (enää) koska oon kattonu ne useimman kerran. Oon kattonu kaikki muut paitsi Naapurissa kummittelee ja creepshow. Mutta kiitos ehdotuksista ;), aion katso ne kaksi.

• muutama ehdotus

Cannibal holocaust. Cannibal ferox. Saw-sarja.

• Tässä muutamia...

Morituris -Kuoleman Gladiaattorit tai Cold Sweet - tai vaikkapa Thou shalt not kill except?

Jälkimmäinen ehdotonta kulttikamaa Raimilta! Ensimmäinen, ehkä yksi julmimpien kauhuelokuvien joukossa kuunaan ja yllättää katsojan, toinen toistaan järkyttävimmin kohtauksin - kuin nyrkillä silmään. Ei herkille, jos kenellekään.
      Cold sweet taasen aivan loistava selviytymiskauhu Espanjan mantereelta. Suosittelen kaikille laadukkaan kauhun ystäville!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      306
      7718
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6019
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3571
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2057
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1906
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1679
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      55
      1452
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe