KIITOS
Kiitos on paikallaan nyt sanoa ja todeta.
Lieksan seudun invalidit oli yhteistyössä aloitteella K-citymarketin pysäköintipaikasta ja tuon keskustelun tuloksena nyt on selkeät taulut jotka eivät jää havaitsematta pysäköintiä suorittavalta.
Toivottavasti nyt pysäköinti tapahtuu tuon pysäköintiluvan mukaisesti joka oikeuttaa invapaikalle pysäköimään ja asia huomioidaan muiden pysäköijien taholta.
Olen huomannut myöskin sen seikan ,että tuolla alueella on myös muutkin pysäköintiruudut hieman leveämmät joten sellaiset seikat olisi myös hyvä huomioida,että myös lapsiperheet voisivat paremmin asioida lastenvaunujen kanssa ja siten lasten turvallisuus tulisi paremmin huomioitua noilla paikoilla.
On kiitoksen paikka asialliseen toimintaan.MK
KIITOS
32
785
Vastaukset
Ovatko Miehet loman tarpeessa. Tiedottaa invalidiliitto Katso siihen mahdollisuus Rokualle 16-21.9.2013 Loma on tuettu loma ja lisätieto hakumenettelystä MTLH ry. www.mtlh.fi
Lomat on suunnattu fyysisesti vammaisille omavastuu 15e vrk katso eri järjestöt ja mahdollisuudet lomaan sitä kautta. MK- invakortin omistaja
Kiitosta vaan. Nyt on ollut mahdollisuus päästä invapaikalle, eikä ole tarvinnu kuntturoida kaukaa pienistä paikoista.
Edelleen kuitenkin noin selkeästä merkistä huolimatta oli kyseisellä paikalla tila-auto jossa ei ollut asianmukaista lupalappua näkyvissä, joten edelleen laitan huomautuslapun tuulilasiin ja sen jälkeen ainakin poliisi voinee siitä asiasta laittaa rahallisen korvausvaateen.MK
- Invaliiti
Mitään invaparkkeja tarvita kun kimppakydillä pääsee kätevästi oven eteen.
- Ihmisoikeuksia
Saa kai se kaikilla olla vapaus itse valita miten liikkuu, jos vielä pystyy liikkumaan.
- ei-inva
Hyvä, että joskus on jotain positiivistakin.
Miehet huomasitteko tuon lomamahdollisuuden ketjussa.
Yksi pyyntö autoilijoille jotka pysäköitte tokmannin puolelle invapysäköinnin kohtaan.
Siinä on käytävä ja nyt sitten useiden autojen keulat tukkivat jalkakäytävän niin jokaisella on siten vaikeuksia tulla suojatietä pitkin kauppaan ja ostoskärryt ei siten myöskään mahdu siinä ahtaudessa, eikä myöskään pyörätuolilla liikkuvat henkilöt .Kiitos jos huomioitte asian..
MK. Lieksan seudun invalidit yhdistyksen sihteeri- ett silleen
Tuohon aloitukseen korjaus.
Invapaikkojen selkeä merkintä parkkialueelle oli jo kyllä toimitettu ja luvattu jo hoitaa, ennen tämän kirjoittelijan toimia. - ei-inva
Loppu hyvin, kaikki hyvin.
Jälleen joku sekoilija joka yrittää jopa toimia nimelläni rumaa kieltä käyttäen.MK
- vasikkaniemi
Väärinhän tuo oli kirjoitettu.
Kiitos sherihfi ylläpidossa jälleen toisessa ketjussa nimeäni väännettiin lapsenomaisesti ja solvaten.joka sitten palstalta oli siivottu.
Eli on hyvä,että kun Lieksan ympäristö on siistyitynyt niin myöskin tämän palstan siivous on käynnissä , koska nuo oikeudenkäynnit ovat jopa työllistäneet taannoin joten nyt pitäisi tietää jo asia samoin
On todella nyt kiitoksen paikka hyvin monelle toimijalle Lieksassa ja jo messuilla kävin kiittämässä esim matkailutointa henkilökohtaisesti hyvästä palvelustaKIITOS LAHTISEN KUKKAKAUPPA JA HAUTAUSTOIMISTO
Käydessäni liikkeessänne tulin huomaamaan sen seikan,että Teille oli tehty pyörätuoliluiska ja myöskin sähköiset ovet jotka aukeavat itsestään asiakkaalle.
Kiitos kuuluu Teille siitä että olette huomioineet vammaiset asiakkaat täten.
MK Lieksan seudun invalidit sihteeri- mahtavaa on
hienoa työtä Korpiselta.
- Korppikotkako
Varmaan ensimmäinen ja viimeinen paikka missä luiskat ja sähköovet.
Hyvä huomio.Vai niin. Kuirtenkin terveyskeskukseen saatiin nuo ovet jopa aloitteestani aikanaan
Olen hyvin monesti jo rakennusvaiheessa voinut esittää asiat vaikka tuonne ravintolaan pääsyn osalta vaikka silloin johtaja harasi vastaan jopa hyvin negatiivisesti mutta porrashissi on siellä.
Myöskin Tokmannin kakkonen kiitti huomiostani piirustusvaiheessa koska huomasin ovet hyvin kapeaksi, lupasi tarjota kahvit mutta en ole ollut sitä vailla eikä ole tavattu toki kahvi ei ole vielä lahjomaa MK
On oikein hyvä havaita se seikka,että hyvi moni liike on nyt huomioinut myös liikuntavammaiset henkilöt ja juuri käväisin luontaistuotekaupassa niin sinne kyllä pääse varmaan kohta paremmin kun katu valmistuu.
KIITOS myös PKO marketille johan on selkeästi merkattu invapysäköintipaikka jos ei tuota väriä nää ja merkintää alueella niin sitten tarvitaan asianmukaisia opastajia MKABC invapaikat merkattu ja sieltä saa myös ilmaa auton renkaisiin Kiitos
Kiitos jälleen esim ylläpito siivosi solvaukset
Kiitos Puustelliravintolalle mahdollisuudesta käyttää voitettua ateriapalvelua ja mikä loistava huomio Teillä huomioitiin henkilö asiallisesti joka oli sotiemme veteraani henkilökohtaisella palvelulla hänelle siitä SUUR KIITOS
Kiitos ILTATORILLE ja Ahtille ja Topille yleisöä unohtamatta
Kuitenkin Topi olet kehittynyt juontaja lupsakkaaksi henkilöksi, eli ei imelä eikä loukkaava vaan selkeä sanonta eli läksy on luettu mitä kerrot-
Kiitos Lieksalaiset jotka olitte lukeneet lehdestä yhden tarinan koskien MK toimia ja sanoista ,että "vihdoinkin" jopa kaupunki sen huomioi.
Olen sitä mieltä että, jokainen on palkkansa ansainnut ja meillä on yksittäisiä puurtajia ja olen heidän puolesta puhunut. Mutta kiitos kuitenkin kolmas sija on parempi kuin seiska ja kuitenkin ensimmäinen sija Suomen mantereelle Kiitos huomiosta Jatkan laulujen lomassa ainakin vaskiviikon tapahtumassa- tekokuitu1
Ohhoh sanon minä.
- Mie itte paras
Ja höh, höh sanon minä. Kissa see siinä vaan häntäänsä nostaa.
Jääkiekopelissäkin on pelisäännöt ja siten tahallaan kokoajan kamplaaja poistetaan pelistä,tämä olisi hyvä muistaa näissä kirjoituksissa ja elämässä yleensä.
Lieksassa on siten tarve toimia siihen suuntaan,että rakennetaan yhteistyötä eika kokoajan nähdä vikoja ja tehdä toisen ihmisen yrittämistä turhaksi .
Eli tarvitaan toistemme tukemista paremmin ja yhteistoimintaa eikä aina olla kampittamassa toistamme.
Eli oolen monesti todennut meillä on erilaisia taitajia ja kyvyt vaan esiin ja Lieksassa on jopa valtakunnallisesti saatu siitä näyttöä esim kummitoiminnasta yrityselämässä sekä nyt viimeksi TV uutisissa Raunin idea kellunnasta ja kuntoutuksesta sillälailla hyvä asia Kiitos- Kiinostunutlieksalainen
Lieksan seudun invalideilla on vanhat nettisivut 2013 vuoden päivityksiä, miksi sivuja ei päivitetä? Ketä kuuluu esimerkiksi 2016 vuonna hallitukseen? Ketkä asioistamme päättää?
Nettisivut on tehnyt toinen henkilö. Ja juuri jäsenistö on saanut kirjeen ja viikko sitten yhdistyksellä oli syyskokous jossa suoritettiin valintoja ja hyväksyttiin uudet säännöt ja yhdistyksen pikkujoulu on tulossa 2.12 ja mukaan ilmoittautuminen tapahtuu Antero Leinoselle joka toimii puheenjohtajana myös jatkossa ja varapuheenjohtajaksi tuli Jukka Toivanen mahdollinen sihteerin valinta tapahtuu sitten järjestäytymiskokouksessa edelleen kuulun yhdistyksen hallintoon
- Kiinostunutlieksalainen
Mukava jos sivut olisivat ajantasalla ja tietäisi ketkäon hallituksessa ollu esimerkiksi nyt tänä vuonna 2016? Eikö pöytäkirjat kuuluisi olla julkisia? Onko ne jossain nähtävänä?
Kysyn sinulta sitten esim tuosta julkisuudesta kun olen monen yhdistyksen jäsen miten he toimivat.
Selvää on että yhdistyksen kokouksessa tehdään toimintasuunnitelma ja talousarvio ja toiminnantarkastajien tehtävänä on sitten katsoa miten toiminta on tehty tilien pitoineen ja toimintakertomus esitetään sitten myöskin yhdistyksen kevätkokouksessa jäsenistölle.- Kiinostunutlieksalainen
markkukorpinen kirjoitti:
Kysyn sinulta sitten esim tuosta julkisuudesta kun olen monen yhdistyksen jäsen miten he toimivat.
Selvää on että yhdistyksen kokouksessa tehdään toimintasuunnitelma ja talousarvio ja toiminnantarkastajien tehtävänä on sitten katsoa miten toiminta on tehty tilien pitoineen ja toimintakertomus esitetään sitten myöskin yhdistyksen kevätkokouksessa jäsenistölle.Tässä esimerkiksi lieksan yhdistysten pöytäkirjoja http://webdynasty.pohjoiskarjala.net/Dynasty/Lieksa/cgi/DREQUEST.PHP?page=meeting_frames
Olisi kiinostavaa tietää ketkä on ajaneet invalidien etuja ja asioita vuoteen 2016.
Onko muita kuin Antero Leinonen, Markku Korpinen jne? Hyvä ihminen olet laittanut lieksan kaupungin esityslistat ja pöytäkirjat esiin hyvä niin mutta on aivan eri asia kaupungin kuin yhdistysten toiminta toki noista pöytäkirjoista löydät minun toimintani esim varhaiskasvatus ja koulutuslautakunnan kohdalta milloin olen mukana ollut.
Yhdistysrekisteristä saat sitten tietoa yhdistyksemme nimenkirjoittajista.
Nyt tulee hieman muutoksia tähän asti olen minä ja Antero ja kolmas varalla on Vuokko Vartiainen ollut jos on esteellisyys kyseessä eli nytkin Lieksakodn kokousedustajana on Antero joten valtakirjaan tarvittiin minun nimi ja Vuokka
Mutta Hallitukseen kuuluu edelleen Erkki Härkönen Sinikka Kallunki Asko Kukkonen joka tuli edesmenneen Matti Rasäsen tilalle Aune Leinonen Kirsi Muikku ja Jukka Toivanen vpj Irma Räsänen eli nämä henkilöt ovat siis yhdistyksen hallituksessa.
Yhdistyksella on kotitalkkaritoimintaa
Seuraa Lieksan lehden ilmoituksia matkoista retkistä ja virallisista kokouksista Hyvin usein on oltu torilla ja muualla sattumasampoa pyörittämässä jolla hankitaan yhdistykselle varoja jäsenmaksujen 15e lisäksi sekä adresseilla
On myös invalidiliiton kautta muuta tietoa jäsenistölle Olemme myöskin vammaisneuvostossa jäsenenä joka on monen kunnassa olevien yhdistysten toimielin kuntaanpäin.Meidän yhdistys on myöskin VAU jäsen eli valtakunnallinen vammaisten urheiluseuran meillä on myös mahdollisuus puhallustikkaan ja sitä asiaa hoitaa Jukka Toivanen nyt toiminta on Joululomalla muuten se on maanantaisin Tukipisteen tiloissa Mahdollista on osallistua kesäpäiviin ja myöskin mahdollista on hakeutua tuetulle lomille Liiton lehti on IT lehti josta saa tietoa näistä kysymyksistä
Kunnallisvaalien ja presidentian vaalien aikaan on Pieniele keräys jolla yhdistykset keräävät lippasvartioinnein varoja toimintaan ja siitä oli tietoa taannoin Lieksan lehdessä
Oikein hyvää jatkoa Meillä on aikanaan valittu henkilö joka sai koulutuksen tiedotukseen Eli Helvi Timmer mutta hän ei ole nyt hallituksessa
Terveisin yhdistyksen sihteeri mk
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854