Viime vuosien äärimmäiset luonnonilmiöt, ihmisten käsittämätön väkivaltaisuus ja julmuus, monien oudot unet, aistimukset - olen kuullut monelta ihmiseltä käsittämättömästä tunnetilasta, ihan kuin "istuisi matkalaukkujen päällä". Odottava ilmapiiri. Monessa maassa on kuultu jotakin outoja ääniä joita ei voida paikantaa, luonnonilmiöiden ennätyksiä lyödään jatkuvasti eri puolilla maailmaa - nyt Suomen Tuurissa ennennäkemätön trombi...
Mihin olette kiinnittäneet huomiota? Onko teillä ollut outoja unia/aistimuksia, koskien jotakin muutosta elämässämme?
Maailmassa tapahtuu jotakin outoa
3
337
Vastaukset
- Something is coming
Ehdotan, että linkitämme tähän ketjuun löytämämme uutiset oudoista ilmiöistä Suomessa.
Saanen aloittaa:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288572752686.html - aika on lähellä
Olet oikeassa ja asai on juuri noin. Olen järkkymätön kristitty ja uskon ja näen kaikkialla maailmassa Jumalan antamien lopunaikojen profetioiden käyvän toteen.Matt. 24, luuk. 21. Ilmestyskirja...
Myös kaikki muut henkisyys- ja uudet uskonnot, kuten new age-liikeet sivuuttavat tieltään kristinuskon. En tarkaile niinkään omia tuntemuksiani vaan mitä tapahtuu Raamatun sanan valossa.
Lopunaika on myös eksytysten aikaa. Vain uskomalla Jeesukseen Kristukseen ja antamalla elämämme hänen käsiin olemme turvassa. Jumalanvaltakunta on lähellä vaikka maailmaa kohtaa tuomiot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269