Voiko teini (16v) matkustaa Lappiin lentämällä yksin ja asumalla hotellissa ilman, että huoltaja on mukana taikka siellä Lapissa oisi ketään täysi-ikäistä vastassa. Eli siin teini matkustaisin Lappiin ja olisi siellä ilman täysi-ikäistä ottamassa vastuuta, vaan vastuun ottasisi huoltaja kotona.
Lappiin alaikäisenä
3
294
Vastaukset
- en ymmärrä
lentää voit mutta hotelli ei enää onnistu....tai onnistuu jos vanhemmat sen maksaa etukäteen....miksi alaikäinen menisi lappiin ja YKSIn....kovasti kiinnostaa ja miksi sinne??????????????
- apsutin_
No siis vaikee selittää :D Mut sillä on kaveri sielä(tyttö)Eivät ole yhdessä) Ja sen tytön vanhemmat eivät halua että poika viettäisi sen tytön kanssa aikaa... Eli tytön vanhemmille ei voi kertoa, että poika on sielä... Sen takia poika olisi yksin sielä, ilman aikuista, mutta kuitenkin paikallisen tytön kanssa :D
- voi voi
apsutin_ kirjoitti:
No siis vaikee selittää :D Mut sillä on kaveri sielä(tyttö)Eivät ole yhdessä) Ja sen tytön vanhemmat eivät halua että poika viettäisi sen tytön kanssa aikaa... Eli tytön vanhemmille ei voi kertoa, että poika on sielä... Sen takia poika olisi yksin sielä, ilman aikuista, mutta kuitenkin paikallisen tytön kanssa :D
kaikkea sitä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294