narmaris

ei sinne

olen käynyt thaimaassa ja floridassa ja matkustellut jonkin verran . mutta turkin Marmaris on ollut karmein pettymys

7

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silti kirjoitat

Thaimaan ja Floridan pienellä ja Marmariksen suurella alkukirjaimella.

Outo tapaus.

• Hilmatar

Minä olen käynyt Kanarialla,Italiassa,Rhodoksella,Kyproksella,Potugalissa,Maltalla,kolunnut nuo Turkin eri kohteet,kuten Alanya,Marmaris ja Side! Olen jopa Virossa ja Ruotsissakin käynyt,ja lukuisissa niin isoissa kuin pienissäkin Suomen kaupungissa ja kyllä vaan täytyy sanoa,että Marmaris on paikka jossa minä viihdyn. Floridaa enkä Thaimaata ole nähnyt! Mutta ehkä sitten joskus kun on aikaa istua lentokoneessa ja olla kohteessa pidempään kuin viikko kaksi.....

Onneksi meitä ihmisiä on monenlaisia omine mieltymyksineen....Joku tykkää Marmariksesta ja toinen ei....Itse arvostan myös lyhyitä lentomatkoja...

• Uusi kohde

Tänä keväänä ensimmäinen matka Marmarikseen.Paikka oli todellinen positiivinen yllätys.Pieni kiva kaupunki,aion mennä toistekkin.Olen myös käynyt Thaimaat,Kanariat japaljon muuta.

• kaunis kuin

Samat ajatukset. Hyvin siisti ja toimiva kaupunki ja kovin kaunis. Tosi runsas vehreys joka paikassa ja istutuksia ja kukkia. Mukavat markkinay ja ylellinen satama.

• Marmarisssss

Marmaris.

• E l i a s

Pettymys on tunnetila, joka syntyy kun ihmisellä on väärät tai liian suuret odotukset jostakin.

Floridassa en ole käynyt, mutta esimerkiksi Thaimaan Phuket ja Turkin Marmaris ovat sellaisia matkakohteita, joita itse en edes haluaisi verrata. Ovat vaan ihan eri paikkoja.

Marmarista voi verrata esimerkiksi Alaniaan, ja siinä vertailussa pidän Marmarista parempana (ja joku toinen on tasan toista mieltä).

• jkop

niinkkö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe