Voiko jostain tarkistaa k-plussa masterin saldon?

miss masteri

Enkä tarkoita nyt laskua, vaan sen hetkistä tilannetta?
Laskustahan näkee vain sen päiväystä ennen tehdyt ostot.

12

20196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkkopankki.

Kortin myöntää OP-pankki, ja jos olet sen asiakas, niin OP:n verkkopankista näet saldon.

Jos et ole OP:n asikasa, eli sinulla ei ole sen verkkopankkitunnuksia, niin lasku on ainoa paikka, mistä saldon näet.

• Anonyymi

Ihan tyhmää ettei op ota mukaan tunnistus palvelua. Telia / suomi.fi sivuilta että korttiasiakkaat voisivat sieltä katsoa ajantasaisen tilanteen kortin saloista yms. Tiedoista

• 17+1

Saldon (ja pari edellistä tapahtumaa) näkee Otto-automaatilla.

• Anonyymi

Jos sulla on pivo niin siihen voit laittaa maksukortiksi k-plus masterin. Sen jälkeen voit katsella pivon kautta k-plus masterin käyttöä.

• Anonyymi

Automaatilla näkee sen hetken saldon.

• Anonyymi

Mistä löyvvän tuollaisen automaattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä löyvvän tuollaisen automaattiin.

Se on varmaan otto automaatti.

• Anonyymi

mitä maksaa k-plussa maksuaika saldokysely otto-automaatilla?

• Anonyymi

Voi mene op pankin sivuille muun pankin tunnuksilla ja sieltä kortit osioon niin jopa löytyy k maksuaikakortti

• Anonyymi

Nykyään tosiaan K-Plussa Maksuaika -kortin saldon näkee minkä tahansa pankin tunnuksilla kirjautumalla ja muutenkin kortin hallinnointi onnistuu hyvin. Palvelu paranee, tosin muiden kuin OP:n tunnuksilla ei rahaa siirretä luotolta.

• Anonyymi

Ihan asian nähneenä ja sivullisena. Te jotka pelaatte tuota luoton nosto peliä, eli olette saaneet luottotilin ja nostatte sieltä rahaa omalle tilille heti kun olette maksaneet erän. Te olette jossain vaiheessa todella korvianne myöten kusessa sen luottotilin kanssa /vuoksi. Tuskin se pelaaminen onnistuu rajattomasti ja maksun hetkellä näette mitä tulee.

Itse olen osana peliä jossa kodinkoneliikkeessä haettiin kortti jollekin luottofirmalle ja syntyi niin paha kierre, että lapsuudenkotini oli kiinni jatkettua piippuhattua myöden. Joku asunto ei koskaan velattomanakaan vastaa kuin maksimissaan 2/3 - 3/4, mutta esim. jos 150 000 asunto kiinnitetään yli 100000€ niin ei hyvä Vuonna 2024 ja oikeastaan jo 2013 tonnin kortilla saa hyvin tuhoa aikaan. Toivottavasti kukaan ulkopuolinen ei joudu kuseen.

• Anonyymi

K-plussa maksuaikakortti. En hakenut sitä, sain tavallisen K-plussakortin tilalle. Luottoa oli myönnetty 1000 euroa. Käytin tähän asti vain bonusten keräilyyn. SItten ostin Vantaan cittarista viime vuonna vanhentuneen tuotteen, jonka palautin ja sain hyvityksen maksuaikakortille. Minulle luvattiin että se näkyy pankkitilillä kyllä aikanaan. Olen odotellut näkyisikö Danske Bankin tilillä. Ei näy . OP:ssä ei ole tiliä. Sain tiliotteen ja siellä se näkyi. Kyselin K-pankkikortista, Cittarista ja sain erilaisia vastauksia kuinka hyödyntää raha joka on maksettu K-maksuaikakortille . Kukaan ei tiedä. Maksupäätteellä näkyy vain bonusraha mutta ei palautettua rahaa. Pin-koodia en ole saanut/pyytänyt, en aio hankkia tiliä OP-pankkiin. Miten saan rahat käyttöön. Näkeekö kassa enemmän eli osaa hyvittää kortilla olevan rahan minulle vaikka en voi tunnistautua millään keinoin. Kysyin tänään OP:n asiakaspalvelun chatilta, katkaisi keskustelun .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1851
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1611
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1599
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1559
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      84
      1516
    6. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      283
      1269
    7. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1269
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1110
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe