Minulla on nokian n8-mallia oleva puhelin symbian käyttiksellä, liittymä on saunalahden. Ongelmaa on jatkunut jo yli puoli vuotta. Kun lähetän viestin, vastaanottaja saa sen usein 2 kertaa, joskus useamminkin. Itse en nää sitä, että viestini on lähtenyt useampaan kertaan, joskus tosin viestin alareunaan tulee "uudelleen lähetys" ja viesti menee lähtevät kansioon. Joskus viestin kohdalle tulee myös "epäonnistunut", vaikka viesti on lähtenyt ja vastaanottaja sen saanut. Kännykässäni on takuuta vielä puoli vuotta voimassa ja liittymän olen hiljattain uusinut. En tiedä pitäisikö asiasta reklamoida operaattorille vai nokialle?
Kännykkä lähettää samat viestit useaan kertaan
3
278
Vastaukset
Kannattaa nyt ensiksi tarkistaa että onko laitteen päivitykset ajantasalla. MYös tehdasasetuksiin palautus voisi auttaa.
- Mitä tehdä?
Viimeisin symbian, en nyt muista nimeä, on kyllä asennettu.
Moi!
Jos vikaa ei tunnu saavan puhelimesta käsin korjattua, kannattaa mahdollisuuksien mukaan kokeilla myös liittymän toimintaa toisella puhelimella niin saat rajattua jääkö vika sitten nimenomaan puhelimeen vai liittymään, ja sitten voit tarvittaessa toimittaa puhelimen huoltoon / laitevaihtoon tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme häiriöilmoituksen tiimoilta :)
Häiriöilmoituksen voit jättää puhelimitse numeroon (09) 4243 0456, netissä lomakkeella https://www.elisa.fi/saunalahti/toimintahairio/.
Janne / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134