Vihti Nurmijärventie routakuopat, taas tiemestari loistaa !

S.A.Tiainen1

Oikeen naurattaa, nyt siellä on osa routakuopista paikattu ja osa ei. 20cm syviä kuoppia on tiellä paljon. Ajaessasi Vihti kk:sta päin on ensin paikattu kuoppia ja se antaa prätkällä ajaessa sen tunteen, että tämähän on korjattu tämä tie. Tuleekin tosi vaarallinen yllätys mutkan takaa kallistus päällä ja tumps ! Heti lumien lähdettyä kauhealla kiireellä tiemerkit maalattiin ja aurauskeppejä kerättiin mutta unohtu tämä varsinainen tienpito.

4

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honda -64

Jospa mopopoitsu ajaisi sellaista vauhtia mopollansa, että ei jalkatappi ota mutkassa maahan. Ihan turha kitistä, jos itse hölmöilee ja ajaa monttuun..

• Jamppa69876

Sitten on tämä ramppi. Se pitäisi saada 2-tieltä Kourlantieltä liittymä Nurmijärventielle pikku hiljaa. Vihdissä kun ensin rakennetaan ja sitten suunnitellaan, niin nyt on se yks liittymä aina tukossa. Mutta siellähän on Kourlantiellä se mafiapuomi. Puistolasta kun lähdet Karkkilaan, niin nyt pitää ensin kilsan lenkki heittää, että pääset 2-tielle. Täytys saada Vihti-Seura asialle, niin rupisi jotain tapahtumaan.

• Anonyymi

No nyt on palattu Nurmijärventiellä 100v taaksepäin kun on hevosenpaskaa monin paikoin tiellä! Jos nämä ponitytöt myös potkisivat/harjaisivat nämä paskat ojaan tai siirtyisivät metsäautoteille.

• Anonyymi

Enemmän paskaa autoilijat syytää maahan ja ilmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3052
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2921
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1293
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    Aihe