Miksi kukaan ei tykkää kuvistani tai jutuistani Facebookissa?

ei-tykätty

Aina kun lisään uuden kuvan tai hauskan (ainakin omasta mielestäni) päivityksen Facebookiin, kukaan ei tykkää niistä paitsi paras kaverini. Omasta mielestäni olen kuitenkin ihan kohtalaisen hyvännäköinen ja normaalipainoinen nuori nainen, ja lisäämäni kuvatkin ovat olleet ihan kohtalaisia mutta silti 100 kg tonnikeijujenkin kuvista tykätään enemmän. Mistähän tämä johtuu? Mulla on kylläkin alle 100 kaveria fb:ssä ja yleensä ihmisillä on enemmän, mutta siltikin... Onko se niin, että rumat tykkäyksillä koreilee?

3

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauneuskoneko

mitä saamasi tykkäykset tai ei-tykkäykset vaikuttavat siihen, minkä näköinen olet? Muututko todellisesti kauniimmaksi tai rumemmaksi sen mukaan, kuinka monta tykkäystä saat?
      Mitä oikeastaan haet kysymykselläsi ja kuvilla, joita postaat facebookiin?
      Entä jos oletkin hakemassa niin vahvasti muiden hyväksymistä itsellesi, että et ehdi tutustua siihen kuka oikeasti olet.
      Kuvat ovat kuvia!
      Sillä ei loppujen lopuksi ole yhtään mitään merkitystä kuka tykkää tai ei tykkää kuvastasi.
      Ja auttaako kateus muiden tykkäyksistä sinua vahvistamaan omanarvontuntoasi?
      Tai millä kriteereillä arvioit kuka on ruma tai kaunis?
      Facebook on pahasti vääristynyt foorumi, missä oikea elämä on muuttunut keinotodellisuudeksi, ja mikä on vihon viimeisin paikka hakea vastausta sille kelpaako kenellekään???
      Ole iloinen itsestäsi. Sinua ei löydy toista. Olet ainutlaatuisen hyvä ja kaunis sinuna. Sitä eivät mittaroi tuhannetkaan tykkäykset.

• Angel Firde

Laitappa pimpistä kuva, niin on tykkääjiä. Tai kuva kun kielarin tai rakastelukuvan missä toisen naisen kanssa rakastelet. On kuule tykkääjiä :)

• Voiteitä teinipoikia

No hohhoijaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe