Mieheni on täysuskovainen ja itse en ole sitämieltä että raamatun tapahtuvat ovat "maailmanhistoria" ja jos esim. teen jotain epäsoveliasta siitä tulee huuto? MÌSSÄ NORMAALEJA IHMISIÄ KASVAA?! Itse olen siinä rajoilla onko mitään järkeä koko "herrassa"
Mieheni --.-
1
191
Vastaukset
- ei saisi tuputtaa
Lue sellainen kirja kuin Genesis, Creation and Early Man. Kirjoittanut Father Seraphim Rose. Kirjassa hän käy låpi maailman syntyä yms. Tosi hyvä kirja.
Mutta miehesi ei saisi tuputtaa uskoaan sinulle eikä vaatia elämään hänen normiensa mukaan. Ei se kuulu kristilliseen uskoon, että huudetaan toiselle, jos toinen tekee "väärin" omasta mielestä. Krisityn kuuluu pikemmin peittää toisen "synnit" ja "viat". Minä pidän tosi tärkänä sitä, että Jeesus opetti, että ensin meidän pitää siivota oma itsemme ja sydämemme, eikä lähteä arvostelemaan ja komentelemaan muita (poista ensin rikka - tarkassa sanakäännöksessä tukki - omas ta silmästäsi.)
Luulen, että miehesi on jotenkin "uusi" uskossaan? Hän ei vielä näytä ymmärtäneen kristinuskon sydäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319