Kun tulen töistä, hetkeäkään ei saa levätä ja olla rauhassa. Aina pitäisi tehdä jotain ja narina on alituinen seuralainen.
Koko ajan nainen luettelee tekemättömiä töitä, mutta ei itse paljon niitä tee. Kun sanon vastaan, heittää kännykällä, teekupilla, kaljapullolla tai tulee kynsimään. Pari kertää ihan lähiaikoina on munat olleet vaarassa. Repii ja potkii ihan surutta.
Kun eilen otin kurkunpalan odottaessani ruokaa, hän napasi perunankuorimaveitsellä kynsille, niin että etusotmi on ihan musta.
Jos yritän puhua rauhallisesti, hän suuttuu yhä julmemmemin ja hiuksissa ollaan ennenkuin se keskustelu päättyy. Joskus tekiusi oikeesti mieli läimäyttää, mutta arvaan mikä huuto siitä tulee.
Appiukko sanoi, että vaimonsa on samanlainen. On myötätuntoinen ja alistuva.
Pidän halkojen hakkaamisesta ja mielelläni menen ulos luontoon. siitä on alituinen riita. Missään ei saa hetken rauhaa. Kohta en kyllä jksa. Lapset sitä siinä kuuntelevat ja usein sanovat, että olkaa hiljaa.
Vaimo kiusaa ja lyö!
33
7059
Vastaukset
- hakattu
juu... minä oon kans jo aivan täynnä tuota naisten "käsillä" puhumista...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000574&posting=22000000004356634
...mutta eihän sitä passa aikamiehenä ruveta moisesta vollottamaan. :P prkl!- huh, huh
Siis uskomatonta!
- P.K.
Jos et osaa huutaa ja kiroilla, sano sille nätisti, että voisitko lopettaa tuon tyylin toiminnan tai voi olla, että en jaksa sitä kauaa enää katsella. Jos ei mene sana perille, ala puhumaan jopa erosta. Ota riski. Voi olla, että herättää miettimään. Ehdota perheneuvolaa. Osoita olevasi tosissasi. Ole mieluummin rauhallinen niin asia menee perille. Jos ei keskustelemalla onnistu, kirjoita kirjeessä (ja sano vaikka siinä alkuun, että kun ei keskustelemalla päästä puusta pitkälle). Ole sitkeä. Ei se ole "epämiehekästä ruikuttamista" (kuten voisin äkäisen muijan kuvitella sanovan..) vaan oman ja yhteisen (ja lastenkin) mukavuuden toivomista ja hakemista. Kysy, haluaako vaimosi teidän molempien viihtyvän liitossa...
Mikä lie sitten vaimoasi kiukuttaa jatkuvasti niin pirkuleesti?! Otapa siitä selvää myös; liian vähän huomiota, apua kotihommissa? Liian vähän omaa aikaa? Aja vaimo vaikka kaupungille shoppaileen ja lähde itse lasten kanssa metsään tutkiskelemaan. Järjestäkää myös ikiomaa rauhaa molemmille -vaikka tiettyinä iltoina viikosta (hiton vaikeeta, tiedän..) Itse olen myös välillä kiukkuista muijaa, jos koen jääväni liian vähälle :)
Väärin se kuitenkin on, että naisesi noin sinua kohtelee. Meillä naisillakin on ihan tarpeeksi voimaa kipeän aiheuttamiseen. Kysäisepä myös, että näyttääkö äidin tyyli hänestä mukavalta...onko isällään hauskaa... ja kerro, että kaikki eivät välttämättä jaksaisi olla yhtä kärsivällisiä ja alistuvia kuten isänsä.- cvb
Ihan ok vastaus sinänsä, mutta yksi juttu jäi hieman mietityttämään. Kun tilanne on toisin päin, eli kun mies hakkaa naista, en ole ikinä nähnyt tai kuullut kenenkään antavan neuvoa, että naisen tulisi selvittää, mikä sitä miestä oikein kiukuttaa. Eli ilmeisesti naiset olettavat naisen käyttäytyessä väkivaltaisesti syyn olevan miehessä, joka käytöksellään provosoi naisen tähän? Kun taas mies hakkaa naista, on nainen viaton uhri, jota sekopäinen mies alistaa? Tasa-arvo on naisten lempisana aina silloin, kun olettavat itse siitä jotain hyötyvänsä, muutoin sillä ei ole niin väliä.
- Henna
cvb kirjoitti:
Ihan ok vastaus sinänsä, mutta yksi juttu jäi hieman mietityttämään. Kun tilanne on toisin päin, eli kun mies hakkaa naista, en ole ikinä nähnyt tai kuullut kenenkään antavan neuvoa, että naisen tulisi selvittää, mikä sitä miestä oikein kiukuttaa. Eli ilmeisesti naiset olettavat naisen käyttäytyessä väkivaltaisesti syyn olevan miehessä, joka käytöksellään provosoi naisen tähän? Kun taas mies hakkaa naista, on nainen viaton uhri, jota sekopäinen mies alistaa? Tasa-arvo on naisten lempisana aina silloin, kun olettavat itse siitä jotain hyötyvänsä, muutoin sillä ei ole niin väliä.
Yleensä naisten alkup. viesteissä jo todetaan, että nainen on jo mahdollisesti useastikin yrittänyt aloittaa keskustelua miehensä kanssa, mutta se päätyy riitelyyn, syytöksiin nalkuttamisesta, ärsyttämisestä tai syyttelystä, tai miehen poistumiseen paikalta. Tämän ketjun aloittaneessa viestissä ei mainittu, että keskustelua olisi yritetty.
Pidän aivan mahdollisena, että myös väkivaltainen nainen pitää miehen keskusteluyritystä nalkuttamisena, syyttelynä tai ärsyttämisenä, mutta ei voi tietää, ennen kuin mies kokeilee tätä metodia tilanteen purkamiseksi. - skokki
Henna kirjoitti:
Yleensä naisten alkup. viesteissä jo todetaan, että nainen on jo mahdollisesti useastikin yrittänyt aloittaa keskustelua miehensä kanssa, mutta se päätyy riitelyyn, syytöksiin nalkuttamisesta, ärsyttämisestä tai syyttelystä, tai miehen poistumiseen paikalta. Tämän ketjun aloittaneessa viestissä ei mainittu, että keskustelua olisi yritetty.
Pidän aivan mahdollisena, että myös väkivaltainen nainen pitää miehen keskusteluyritystä nalkuttamisena, syyttelynä tai ärsyttämisenä, mutta ei voi tietää, ennen kuin mies kokeilee tätä metodia tilanteen purkamiseksi.Siis mitä?
Hakkaavan, komentelevan ja hullun miehen vaimoa kehotetaan pakenemaan paikalta ja soittamaan poliisille syitä kyselemättä tyyliin "ei ole mitään syytä lyödä" ja "väkivalta ei ole uhrin vika" ja "yksikin lyönti on liikaa"...
Lässyti lässyti.
Menee viimeinenkin ymmärrys tasa-arvojauhamista kohtaan. Menkää itseenne, arvon naiset. - sara
skokki kirjoitti:
Siis mitä?
Hakkaavan, komentelevan ja hullun miehen vaimoa kehotetaan pakenemaan paikalta ja soittamaan poliisille syitä kyselemättä tyyliin "ei ole mitään syytä lyödä" ja "väkivalta ei ole uhrin vika" ja "yksikin lyönti on liikaa"...
Lässyti lässyti.
Menee viimeinenkin ymmärrys tasa-arvojauhamista kohtaan. Menkää itseenne, arvon naiset.Saamattoman ja laiskan miehen .. siltä hän kuulostaa .. olisi syytä asustella yksinään eikä hankkia itselleen uutta "äitiä", joka passaa ja tuo ruuan sängyn viereen.(Oppis ainakin sen ettei se kodin puhdistus mitään helppoo ole hänen kaltaisen jälkeen) ---> Musta ton parin ois syytä erota niin vois tuo kotitöiden uuvuttama ja tressattu löytää mukavamman ja häntä rakastavamman puolison. Puolison, joka auttaa häntä kodin askareissa.
- Reima Ratkaisu
sara kirjoitti:
Saamattoman ja laiskan miehen .. siltä hän kuulostaa .. olisi syytä asustella yksinään eikä hankkia itselleen uutta "äitiä", joka passaa ja tuo ruuan sängyn viereen.(Oppis ainakin sen ettei se kodin puhdistus mitään helppoo ole hänen kaltaisen jälkeen) ---> Musta ton parin ois syytä erota niin vois tuo kotitöiden uuvuttama ja tressattu löytää mukavamman ja häntä rakastavamman puolison. Puolison, joka auttaa häntä kodin askareissa.
Voi kristuksen vittu että te olette sekaisin päästänne. Eikun todella. Aivan käsittämätön ajatusmaailma - nainen saa siis olla luonnehäiriöinen hullukin ilman että se on naisen omaa syytä. Jos mies on liian kiltti niin sitä saa hakata vaikka puukolla keskellä yötä kun rupeaa kiltteys vituttelemaan, niinkö?
Jos nainen on väkivaltainen niin se on kotitöiden uuvuttama ja stressattu? Mutta virtaa riittää silti äijän heittelemiseen tavaroilla? Siis ei ole mitään hälyyttävää tekeillä, paikkojen paskominen ja väkivalta on siis ihan okei menettelytapa jos sattuu vähän harmittamaan?
Halkojakaan ei saisi hakata rauhassa ilman että sekopää ryntää perään valittamaan. Ja syy on miehessä? Ehkäpä olisi parempi, jos koko porukka talvella jäätyy yhdessä kuoliaaksi, siinä olisi sitten aikaa pidellä kädestä kiinni.
Samalla logiikalla, ei vaan PELISÄÄNNÖILLÄ tästedes on ilmeisesti täysin sallittua hakata vaimoa turpaan aina kun jokin sen toiminnassa rupeaa korpeamaan. Ja sitten vaan uutta puolisoa hakemaan, niinkö?
Voi luoja että täällä rupataan pohjamutia todella syvältä. - sara
Reima Ratkaisu kirjoitti:
Voi kristuksen vittu että te olette sekaisin päästänne. Eikun todella. Aivan käsittämätön ajatusmaailma - nainen saa siis olla luonnehäiriöinen hullukin ilman että se on naisen omaa syytä. Jos mies on liian kiltti niin sitä saa hakata vaikka puukolla keskellä yötä kun rupeaa kiltteys vituttelemaan, niinkö?
Jos nainen on väkivaltainen niin se on kotitöiden uuvuttama ja stressattu? Mutta virtaa riittää silti äijän heittelemiseen tavaroilla? Siis ei ole mitään hälyyttävää tekeillä, paikkojen paskominen ja väkivalta on siis ihan okei menettelytapa jos sattuu vähän harmittamaan?
Halkojakaan ei saisi hakata rauhassa ilman että sekopää ryntää perään valittamaan. Ja syy on miehessä? Ehkäpä olisi parempi, jos koko porukka talvella jäätyy yhdessä kuoliaaksi, siinä olisi sitten aikaa pidellä kädestä kiinni.
Samalla logiikalla, ei vaan PELISÄÄNNÖILLÄ tästedes on ilmeisesti täysin sallittua hakata vaimoa turpaan aina kun jokin sen toiminnassa rupeaa korpeamaan. Ja sitten vaan uutta puolisoa hakemaan, niinkö?
Voi luoja että täällä rupataan pohjamutia todella syvältä.Hyvä Reima Ratkaisu miksi et kerro suoraan että olet tuo saamaton Masa. Siltä ainakin kuulostat, kun tunnut noin hyvin tietävän tuon perheen kotiasioista. Minusta tuo nainen niinkuin kaikki ihmiset jotka turvautuu väkivaltaan tarvitsevat hoitoa siihen. Tuo Masa on saamaton, koska välittää niin vähän tuosta vaimostaan ettei hae hänelle apua mitä hän selkeesti tarvii. Avun sijaan hän meenee purkamaan paineensa ja väkivaltansa niihin halkoihin.
- Reima Ratkaisu
sara kirjoitti:
Hyvä Reima Ratkaisu miksi et kerro suoraan että olet tuo saamaton Masa. Siltä ainakin kuulostat, kun tunnut noin hyvin tietävän tuon perheen kotiasioista. Minusta tuo nainen niinkuin kaikki ihmiset jotka turvautuu väkivaltaan tarvitsevat hoitoa siihen. Tuo Masa on saamaton, koska välittää niin vähän tuosta vaimostaan ettei hae hänelle apua mitä hän selkeesti tarvii. Avun sijaan hän meenee purkamaan paineensa ja väkivaltansa niihin halkoihin.
Vaivaudu vastaamaan siihen mistä minä puhun tuon säälittävän naljailun sijaan. Sanonpa vaan, tuo nainen tarvitsee todella apua jos asiat ovat niinkuin kertoja sanoo.
Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa että se mitä nainen tekee on VÄÄRIN. Ihan yhtä väärin kuin tämä perinteisempi asettelu, mies hakkaa naista.
Peli poikki ennen kuin tulee ruumiita, sanon minä. - sara
Reima Ratkaisu kirjoitti:
Vaivaudu vastaamaan siihen mistä minä puhun tuon säälittävän naljailun sijaan. Sanonpa vaan, tuo nainen tarvitsee todella apua jos asiat ovat niinkuin kertoja sanoo.
Se ei kuitenkaan poista sitä faktaa että se mitä nainen tekee on VÄÄRIN. Ihan yhtä väärin kuin tämä perinteisempi asettelu, mies hakkaa naista.
Peli poikki ennen kuin tulee ruumiita, sanon minä.Hyvin alkaa tekstisi: "mikset Reima Ratkaisu vaivaudu vastaamaan siihen mistä minä puhun tuon säällittävän naljailun sijaan." Niin miksi et Reima Ratkaisu alias masa? No ei haittaa. Uhkut itsekin tekstissäsi niin paljon väkivaltaa, että en haluaisi samassa huoneessa olla kanssasi edes ison joukon edessä. Mikä tekstissäni on naljailua? Sekö että yritin lukea rivien välissä vai että arvasin sinun olevan masa? Hae ihmeessä itsekin apua, jos kerran suunnittelit vaimosi löymistä. Siis mikäli olet tuo masa ja ihan muutenkin.Kerros mikä tuossa masassa on kilttiä kun tekstistä sitä ei millään huomaa. Minulla kun on lähelläni ihminen joka ei suuttuisi minulle ollenkaan eikä mistään tosin taidan itse olla niin herkkä ja herttainen ettei hän voisi. Kaikkee hyvää sulle, masalle ja erityisesti hänen vaimolleen ja perheelleen. Moiskis ja Hali!
- Reima Ratkaisu
sara kirjoitti:
Hyvin alkaa tekstisi: "mikset Reima Ratkaisu vaivaudu vastaamaan siihen mistä minä puhun tuon säällittävän naljailun sijaan." Niin miksi et Reima Ratkaisu alias masa? No ei haittaa. Uhkut itsekin tekstissäsi niin paljon väkivaltaa, että en haluaisi samassa huoneessa olla kanssasi edes ison joukon edessä. Mikä tekstissäni on naljailua? Sekö että yritin lukea rivien välissä vai että arvasin sinun olevan masa? Hae ihmeessä itsekin apua, jos kerran suunnittelit vaimosi löymistä. Siis mikäli olet tuo masa ja ihan muutenkin.Kerros mikä tuossa masassa on kilttiä kun tekstistä sitä ei millään huomaa. Minulla kun on lähelläni ihminen joka ei suuttuisi minulle ollenkaan eikä mistään tosin taidan itse olla niin herkkä ja herttainen ettei hän voisi. Kaikkee hyvää sulle, masalle ja erityisesti hänen vaimolleen ja perheelleen. Moiskis ja Hali!
Lähdetäänpä nyt siitä, että ainakaan minulla ei ole sivupersoonia nimeltä Masa, ei toki muunkaan nimisiä. Koen kulkevani kirkkailla järjen etulyhdyillä, ja ilmaisen mielipiteitä täällä asioista.
Minulla ei ole vaimoa. Avovaimo on ollut, ja häntä en ole lyönyt, riippumatta siitä mitä alistusfantasioita sinun sairaassa mielessäsi (?) liikkuu.
Masassa on (tekstin perusteella) kilttiä ainakin se, että hän
A) Käy töissä
B) Yrittää puhua rauhallisesti asioista
C) Ei ole vaimon toistuvista fyysiseen minään kajoavista hyökkäyksistä huolimatta lyönyt takaisin.
Kerro toki miten tekstini uhkuu mielestäsi väkivaltaa. Käytin tekstissäni rinnastusta, että jos naisten mielestä väkivalta miehiä kohtaan on ihan okei, eikö asia toimi myös toisinpäin. Itse en kannata väkivaltaa, en fyysistä enkä henkistä missään muodossa, jollei keskustelufoorumeilla tapahtuvaa vittuilua lasketa.
Hienoa että sulla on asiat hyvin kaikista vaikeuksistasi huolimatta. Hali vaan itsellesikin. - skokki
sara kirjoitti:
Saamattoman ja laiskan miehen .. siltä hän kuulostaa .. olisi syytä asustella yksinään eikä hankkia itselleen uutta "äitiä", joka passaa ja tuo ruuan sängyn viereen.(Oppis ainakin sen ettei se kodin puhdistus mitään helppoo ole hänen kaltaisen jälkeen) ---> Musta ton parin ois syytä erota niin vois tuo kotitöiden uuvuttama ja tressattu löytää mukavamman ja häntä rakastavamman puolison. Puolison, joka auttaa häntä kodin askareissa.
Eli auttaa askareissa heti tai tulee turpaan saatana?
- Maailman -Matti
sara kirjoitti:
miten nyky nainen on niin heikko ettei jaksa hoitaa kotia?on:astianpesukone,pyykinpesukone,sähköhella,sähkövatkain,pölynimuri,autot,leipä ostetaan kaupasta?
ja lapsiakin vain yksi tai kaksi.ennen vanhaan ei ollut mitään näistä ja lapsiakin puoli kymmentä ja pikkukarja päälle ja hyvin jaksoi!
ei se ole voimista kiinni se on laiskuutta! - Dille
Maailman -Matti kirjoitti:
miten nyky nainen on niin heikko ettei jaksa hoitaa kotia?on:astianpesukone,pyykinpesukone,sähköhella,sähkövatkain,pölynimuri,autot,leipä ostetaan kaupasta?
ja lapsiakin vain yksi tai kaksi.ennen vanhaan ei ollut mitään näistä ja lapsiakin puoli kymmentä ja pikkukarja päälle ja hyvin jaksoi!
ei se ole voimista kiinni se on laiskuutta!Juurikin näin.
- Lola
Tunnut niin nössöltä, että herätätä minunkin aggressioni. Millainen oli kotisi lapsuudessa. Saiko isäsikin turpiinsa?
- dri
Pois turha nössöily !!
Ei muuta ku akkaa pillistä kiinni kunnolla selekään!
Naisetki arvostaa yleensä enemmän sellasia miehiä jotka osaa toimia tilanteen tasalla ja rohkeasti. - liisa
dri kirjoitti:
Pois turha nössöily !!
Ei muuta ku akkaa pillistä kiinni kunnolla selekään!
Naisetki arvostaa yleensä enemmän sellasia miehiä jotka osaa toimia tilanteen tasalla ja rohkeasti.Etta TOSSUMIESTA TURPIIN, vai??
Eikohan vain kannata vaihtaa seuraa, jos ei norttiys kiinnosta. - pöljä lola
No jaa, jos miehesi hakkaisi ja kynsisi sinua, niin ilahtuisitko jos sitä tuollatavoin vähäteltäisi?
- pöh
pöljä lola kirjoitti:
No jaa, jos miehesi hakkaisi ja kynsisi sinua, niin ilahtuisitko jos sitä tuollatavoin vähäteltäisi?
moi!
- nainen
Vaimosi kaipaa ammattiauttajaa. Ei missään nimessä normaalia käytöstä. Joku päivä voi vaikka puukottaa sinut, jos ei hakeudu hoitoon.
- hmm
Harvoin mitään hyvää saa aikaseksi pahalla. Siispä mitäs jos yhdessä alkaisitte tekeen niitä tekemättömiä töitä. Ei riitä että käyt töissä, vaan töitä riittää kotona, mutta onneks ei niin paljon kuin töissä. Mitäs, jos vaikka tänä iltana sängyssä ehdotat vaimolles että voisitte yhdessä huomenna tehdä jonkin niistä tekemättömistä töistä ja tarjoutuisit auttamaan ruuanlaitossa. Tiedän että kuulostaa hoopolta, mutta pahalla et kuitenkaan mitään saavuta, jos nyt sitten rauhaa haluat kotiisi. Ole kärsivällinen niin voit saada hänetkin kärsivällisemmäksi, mutta aikaa ja vaivaa se vaatii. Moni meistä haluaakin jouten olla ja siirrellä töitään tuonnemmaksi lopulta jättäen ne tekemättä ja mieluummin kävelevän luonno helmassa sen ihmeitä seuraten. Pirteyttä/aherrusta elämääsi.
- Pete
...näitä naisten vastauksia. Silloin kun vaimo lyö, on syy miehessä. Ja silloin kun mies lyö, on edelleen syy miehessä.
Sinulle, joka avauksen kirjoitit: jätä hirviömäinen vaimosi. Lisäksi tee poliisille rikosilmoitus. Vaimosi paikka on vankilassa, ei vapaassa yhteiskunnassa.
Naisia suosiva ja paapova oikeuslaitos tuskin tuomitsee vaimoasi vankilaan, mutta ainahan voi yrittää.- Linda
minä naisena en ainakaan missään nimessä hyväksy tuota. Ei se ole mikään tekosyy, että "naiset osaavat keskustella asioista ja kannattaa yrittää".
Ei. Sinä olet varmasti kärsinyt jo liikaa. Älä anna hänen enää satuttaa sinua.
Voimia jatkoon ja muista, sinä olet arvokas!
- samaa kokeva ja liian kiltti
Olen kokenut samaa. Tavarat lentelee, huudetaan niin etteä korvissa soi, haukutaan jos joksikin ja päälle yritetään käydä. Kerran yritti veitsen kanssa.
Ei oo kiva kun jokapäivä tuntuu pahalle.
Toimii jotenkin, että lähden talosta ja en tuu kokopäivänä niin saapahan miettimisen aihetta.
Itse enää kestä ja laitan suhteen poikki.
En ole tehnyt mitään väärää, mutta vaimo käy päälle. En ole ikinä takaisin lyönyt, mutta on pakko lopettaa suhde ennenkuin se tapahtuu. Olen häntä varoittanut etten pian enää kestä ja sit napsahtaa. Parempi lopettaa suhde ajoissa, ettei se tosiaan tapahdu, että lyö takas niin lujaa että henki lähtee.
Keskustelu ei auta, kysyn miksi hän on väkivaltainen. Eikä hänestä mitään vikaa löydy itsensä mielestä. - Mauri
Sinuna en valittaisi vaan lähtisin.Teillä on menneillään yhteinen "tanssi", jota olette askeltaneet vuosikaudet...Ehkä molemmat toivoisivay muutosta. TEE JOTAIN, ANNAN SINULLE ROHKEUTTA USKALTAA!
- tuikku
Just joo!!!
- arska
Minulla sama tilanne, joskin vielä pahempi.Ei se väkivalta lopu muuten, kun muutat omaan asuntoon lopullisesti.Kokeilin itse olla viikon pari pois kotoa useaan kertaan.Vaimo lupas aina parantaa tapansa.Mutta kun 2-3 viikkoa oli mennyt sama peli jatkui.Nyt olen asunut 3 kk yksin ja ero on loppusuoralla olen kertakaikkiaan huojentunut olostani.Tsemppiä sulle
- forward
Vlitän tämän viestin myös tänne palstalle:
Suunnittelen TV 2:sen Silminnäkijään ohjelmaa naisten väkivallasta. Onko väkivaltaisesti käyttäytyvä nainen tabu? Miksi pinna palaa niin, että tönii, lyö ja raivoaa. Kehtaako väkivaltaisesta purkauksestaan kertoa kenellekään ja saako mistään apua. Ketkä ovat uhreja, jos nainen on väkivaltainen. Mistä naisen uhrit saavat apua. Miten mieheen, jota nainen lyö, suhtaudutaan.
Etsin ihmisiä, joilla on omakohtaisia kokemuksia tästä monimutkaisesta ongelmasta. Taustatiedoiksi kelpaavat kaikki elävän elämän koetut kokemukset. Sähköpostini on krista.taubert@yle.fi tai puh. 0407437156 - Anonyymi
Joo minäkin pystyn osittain samaistumaan teihin. oikeastaan aika paljonkin tai siis ERITTÄIN PALJONKIN. SIKE . EN SAMAISTU YHTÄÄN MUL ON PARAS VAIMO!!
- Anonyymi
Vanha viesti jostain kaukaa menneisyydestä.
Toivottavasti tilanne jo ratkennut, mutta ainahan näitä myös 2022 - luvuilla tulee eteen. Kehoittaisin miestäoytamaan selkeästi vain eron. Väkivaltainen nainen ei muutu, kuten ei muutu väkivsltainen mieskään, persoonallisuushäiriöisiä kummatkin, sosiopaatteja ja narsistisia. Älkää myöskään suostuko tekemään lapsia tuollaisten naisten kanssa koskaan. Ihan sama kehoitus väkivalisten miesten vaimoille. Geeniperimä tulee olemaan ihan sitä itseään täynnä. - Anonyymi
Poikani avovaimo on myös kiusaaja, kohtelee poikaani kaltoin. Pitää vankina. Eikä saa tavata läheisiä. Sairas yksilö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717