Tuli tässä mieleen, kun täälläpäin riehuu nyt ihan kauhea ukkonen, että voiko rotta säikähtää ukkosta kuoliaaksi, ja pitäisikö yrittää tavallaan jotenkin suojata niitä? Minulla ei vielä ole rottia, mutta ehkä sitten joskus, ja pelkään itse ukkosta ihan hirveästi. Samaa mietin kanssa siitä, kun koirani on todella haukkuherkkä, että voiko rotat säikähtää sen haukkumista?
Rotat ja ukkonen
4
124
Vastaukset
- Sedä
Mä en ole ainakaan huomannut että rotat kiinnittäisi ukkoseen mitään huomiota, ei myöskään raketteihin tai muihin ääniin ulkoa :) Haukkumista voivat pelätä, mutta kannattaa ehkä ottaa rotat kasvattajalta jolla on myöskin koira niin ovat jo valmiiksi tottuneet. Kyllä ne muutenkin haukkumiseen tottuu, vaikka mieluiten toki häkki voisi olla rauhallisessa paikassa jossa koira ei metelöisi ihan vieressä.
- Ääniää
Okei, kiitos vastauksesta! :) mulla tulis kyllä rottähäkki eri huoneeseen kuin koira (joka on kääpiösnautseri ja tunnetusti rottakoira) mutta haluaisin kuitenkin ainakin vähän totuttaa sitä niihin :) koirani vain reagoi ihan kaikkeen haukkumalla! Josta muuten johtui mieleeni, voiko rotille olla haittaa koirani haukunesto laitteesta, joka käyttää jotain korkeaa ääntä, jota ihminen ei kuule, mutta joka ärsyttää koiraa kun se haukkuu.
- Sedä
Ääniää kirjoitti:
Okei, kiitos vastauksesta! :) mulla tulis kyllä rottähäkki eri huoneeseen kuin koira (joka on kääpiösnautseri ja tunnetusti rottakoira) mutta haluaisin kuitenkin ainakin vähän totuttaa sitä niihin :) koirani vain reagoi ihan kaikkeen haukkumalla! Josta muuten johtui mieleeni, voiko rotille olla haittaa koirani haukunesto laitteesta, joka käyttää jotain korkeaa ääntä, jota ihminen ei kuule, mutta joka ärsyttää koiraa kun se haukkuu.
Hmm... luultavasti ei, kun se ääni kerran kestää vain vähän aikaa koiran haukkuessa. Rotat osaa kyllä aika lunkisti olla välittämättä äänistä.
- luppakorva2
juu. omatkin nukkuu ihan rauhassa vaikka imurilla kuinka vetäisi häkkiä ympäri.. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881597
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191315
- 691260
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n259998- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18945- 37927