paskasoft(proairsoft)

lol235

miks vitussa kaikkien pitää ostaa kaikki kamansa paskasoftista se on ihan paska kauppa. takuukorjaus tai mikän muukaan ei siellä toimi. Siksi kysyn miksi kaikkien aloittelioiden pitää ostaa kaikki paskasoftista. Itse suoittelen Taiwangunia. halvat hinnat toimitus on nopeaa.

Ps.ÄLKÄÄ TiLATKO PASKASOFTISTA MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,jk,ukuikikuktuk

oot vitun kova äijjä

• AloittelevaKiväristi

AGREE!

• snake556

Proairsoft on paras softi kauppa mitä koskaan tiedän (redwolffin lisäks) paskoja kauppoja ovat fincoins/airsoftnet, ja airsoftnurkka kaikki aina loppu. Proairsoftiin voi sentään luottaa, itse kokenaanpana softaajana olen tillanut varusteeni milgearista ja aseet proairsoftista ja minulla on king armsin M4A1 joka on palvellut minua 1 vuoden

• Mietitäänpä, saako proairsoftista AEG hoppikumeja? Ei.
        Saako prosirsoftista kirjetoimituksen? Ei.
        Kaikki suomalaiset kaupat on yhtä luotettavia koska kuluttajavirasto. Eri asia suostuuko tekemään palautuksia vai onko aina "asiakkaan vika". Airsoftnet ja fincoins harrastavat tätä "asiakkaan vika".
        Et selvästikään ole kokenut jos luulet että RedWolf ja Proairsoft on parhaat.

• JIHAD!
        finsoft kirjoitti:

Mietitäänpä, saako proairsoftista AEG hoppikumeja? Ei.
        Saako prosirsoftista kirjetoimituksen? Ei.
        Kaikki suomalaiset kaupat on yhtä luotettavia koska kuluttajavirasto. Eri asia suostuuko tekemään palautuksia vai onko aina "asiakkaan vika". Airsoftnet ja fincoins harrastavat tätä "asiakkaan vika".
        Et selvästikään ole kokenut jos luulet että RedWolf ja Proairsoft on parhaat.

Proairsoftista saa Guarderin hoppikumeja ja vaikka mitä muita Guarderin varaosia. Ainakin Tampereen myymälästä. Nettikaupasta ei.

• JIHAD! kirjoitti:

Proairsoftista saa Guarderin hoppikumeja ja vaikka mitä muita Guarderin varaosia. Ainakin Tampereen myymälästä. Nettikaupasta ei.

Kiva että siellä on, luulis että Helsingin myymälässä olisi kanssa, ite en löytänyt. Guarderin viriosia on toki ihan kiitettävä määrä mutta ite en ainakaan maksa 25€ sylinterinpäästä.

• MilGear666

Milgear on ehdottomasti PARAS airsoftkauppa!

• fef446

Milgear on hyvä. Tradesoft on paras SUOMESSA. TIlaan lähes kaikki ulkoimailta. Ja kotoota sitte tradesoftista.

• Kaikkein paras on kun hankkii kaikki suoraan valmistajilta/tehtaalta. Aseet käy halvemmaks kuin missään liikkeessä.
      Jos hankin jotain suomesta niin ehdottomasti PCB tai proairsoftista, Kun molemmista saan tuon 5.5% alennuksen tuetteista.

Ennen kun rupeatte tuomitsemaan yhtähään airsoft liikettä, niin käykääs paikanpäällä katsomassa ja tutustumassa tarjontaan.

• Miltä valmistajalta voi tilata suoraan tehtaalta? Ite tiedän vain G&G:n. G&P vaatii kuulemma $10K tilauksen ja kiinalaisia on todella vaikea saada kiinni kun laitonta bisnestä pyörittävät.

• finsoft kirjoitti:

Miltä valmistajalta voi tilata suoraan tehtaalta? Ite tiedän vain G&G:n. G&P vaatii kuulemma $10K tilauksen ja kiinalaisia on todella vaikea saada kiinni kun laitonta bisnestä pyörittävät.

@finsoft
        G&G, G&P, Socom gear, A&K, Real Sword, Marui, Magpul ja King arms. Noilta ny ainaskin saa tehtyä pieniä tilauksia suaraan tehtaalta. Kiinalaiset on helppo saada kiinni kun kysäsee vaikkapa proairsoftista tai Milgearista Emailii ja numeroo.

Vaikein vaihe on vaan maksusta sopiminen millä/miten maksaa.

• soviet.sniper kirjoitti:

@finsoft
        G&G, G&P, Socom gear, A&K, Real Sword, Marui, Magpul ja King arms. Noilta ny ainaskin saa tehtyä pieniä tilauksia suaraan tehtaalta. Kiinalaiset on helppo saada kiinni kun kysäsee vaikkapa proairsoftista tai Milgearista Emailii ja numeroo.

Vaikein vaihe on vaan maksusta sopiminen millä/miten maksaa.

No jaa, jos noiden aseita tykkää ostaa,

• {turuk}
        finsoft kirjoitti:

No jaa, jos noiden aseita tykkää ostaa,

Snake566, en kai mä vaan tunne sua :D roope? mä niin toivon että erehdyin

• snake556

Turuk niin erehdyitkin en tunne sinua ellet asu Karkkilan nimesellä paikka kunnalla

• pena20

Kannattaa tilata Airsoftnurkan kimpassa, jos haluaa laajan valikoiman ulkomailta! Toimittavat RSOV, Redwolf ja WGC eli tuotteita on!!!

• ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

MÄ TEEN SUN OTSASTA PUUROA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3667
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2396
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1955
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1721
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1493
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1448
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      478
      1221
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      76
      1135
    Aihe