Syntyneet 16.5. 6 narttua ja 3 urosta. Terveistä, innokkaista ja rehellisistä vanhemmista. Reippaita, hyvävärisiä ja hyvistä periyttävistä suvuista.
Isä: KVA MeripojanVili 2239/08B an
Emä: KVA Moona 34199/06
Vielä on muutama varattavissa sopuhintaan.
Luovutetaan madotettuina, sirutettuina ja eläinlääkärin tarkistamina 11.7. alkaen.
p. 046-6552243 Reijo
p. 040-7091736 Marja-Leena
Hinta: 600 e
Yhteystiedot: p. 046-6552243 Reijo
p. 040-7091736 Marja-Leena
O: Suomenajokoiran pentuja
3
200
Vastaukset
- Iänikuinen kävijä
MInkä kokoisten koirien kanssa tulevat toimeen? Olen miettinyt toista koiraa jo jonkin aikaa. perheellä on ollut sekarotuinen jossa oli suomenajokoiraa. (uskoisin) Sekä eräällä tuttavallani on myös suomenajokoira jota olen käynyt katsomassa. Kuinka paljon liikuntaa nämä koirat tarvitsevat?
- Lisäys äskeiseen
Ai niin, vielä lisäys äskeiseen viestiini: Asumme suht. taajamassa mutta emme keskustassa. Ja meillä on omakotitalo. Kuinka suuren alueen nämä koirat tarvitsevat?
Lisäys äskeiseen kirjoitti:
Ai niin, vielä lisäys äskeiseen viestiini: Asumme suht. taajamassa mutta emme keskustassa. Ja meillä on omakotitalo. Kuinka suuren alueen nämä koirat tarvitsevat?
Suomenajokoira on luonteeltaan hyvin toimeentuleva toisten koirien kanssa.Liikunta on tietenkin hyväksi olkoot sitten koirarotu mikä tahansa,hyvä lenkkeily kaveri kumminkin.Jos pitää ulkohäkissä saisi sillä olla tilaa sellanen 16-25 neliötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180