Tässä Juhannuksen tienoilla huomaa taas miten hassusti sinkkuna elävät jätetään huomioimatta "tapahtumia järjestettäessä". Kaverit pyörivät perheidensä kanssa, eikä oikein kehtaa itse itseään kutsua mukaan. Omaa ystäväpiiriä pitäisi siis ilmeisesti laajentaa. Joten ihan mielenkiinnosta kysyisin olisiko Lahden alueella uusista tuttavuuksista kiinnostuneita (mieluummin naispuolisia) ihmisiä 30 kymppiselle heterosinkkunaiselle? Miespuolisia kavereita itselläni on jonkun verran, mutta etenkin naispuoliset ovat niin perheenäideiksi muuttuneet, että heistä ei mitään extemporee hauskanpitoon seuraa saa :)
Lahdesta uusia tuttavuuksia?
4
88
Vastaukset
- yksikseni
Moikka. Mäki etin Lahesta ihmisiä joiden sosiaalisessa verkostossa on tilaa. Oon 38v, naimisissa, ei lapsia. Kirjoittele mulle osoitteeseen myy74@suomi24.fi ni katotaa natsaako meiän jutut.
- ~kesäfiilis~
Hei naispuolisia kavereita ja samanhenkisiä ystäviä etsii myös tänne päijät-hämeen seudulle muuttanut 40 v. nainen. Olen parisuhteessa elelevä, lapseton ja kissallinen. Laittaisitko oman sähköpostios. tänne, mihin voisi kirjoittaa?
Moi, olen 33v perheellinen ja kaipailen myös uusia kavereita, asun Lammilla mutta käyn usein Lahdessa. piri-@suomi24.fi
- nn33
Moi
Olen itse myös kolmissakymmenissä oleva sinkkunainen lahdesta. Toivoisin seuraa konsertteihin elokuviin kahvitteluun tai muuten vaan keskustelukumppaniksi. Jos joku kiinnostuu niin meilat a saa osoitteeseen yasminella29@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465877Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6102326Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778