Ujoudesta seuraava kierre

40v neitsyt mies

Ujo --> yksinäisyys -> masennus -> kokemattomuus .
Treffeille jos sattuu pääsemään, on aina hiljaa pää tyhjänä muutama sanaisena.
En keksi mitään puhuttavaa.
Ei sellaista kukaan nainen jaksa katsella.
Kaulakeinu ratkaisu ongelmaan?

4

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

mite olis alko lääkitys tai muut päihteet saattas pesää irrota jos ei muuta

• 40v neitsyt mies

Joo tähän asti tullut elettyä terveellisesti ja pidettyä kunnosta huolta.
      Siistit vaatteet jne. Komeaksiki kehuttu.

Kait ne voi unohtaa ja suunnata raha virta alkon suuntaan.

• stad killen

Jep ujoudesta voin sanoa itellä meni/menee vieläkin näin:

Kaikki alkoin Intistä, ennen kuin menin inttiin, Mua ei saanun kirveelläkään suuren ihmismassan eteen puhuu/esittään. Mutta intissä kaikki muuttui pääsin AUK:n jonne halusin ja totta kai sitä joutuu ison porukan eteen opettaa yms:
      'esiintymistä'.. muistan, vieläkin sen Ekan kerran kun jouduin joukkueen eteen opettamaan niitä näitä intti juttuja. olin ihan paniikissa ja puhe söngerteli, mutta siihen sitten tottui kun sitä JOUTUI sen tekemään ja loppu intti meni niin helposti ja nykyäänkin ei jännitä yhtään eli Ns: ujous katosi!.

nykyään Selvinpäin olen uuden/tuntemattomien Mies/Naisen kanssa! kun ei oikeen tiedä mistä sitä puhuisi, sitten vaan alan kehittelemään jonkinlaista keskustelua Niistä näistä esim: uutiset = hyvä aloitus...
      mutta kun taas ottaa kuningas alkoholia ( Kohtuullisesti) niin mä muutun täys papupadaks :) Sillon tuntuuu et olis kaikkien kaveri ja läppä lentää Ihan kenen kanssa.

• elämä ei o vakavaa

Ootko kokeillu kirjotella ensin netissä? Esim. jos laittaa deitti-ilmotuksen ja sitten meilailee ensin jotta oppii tuntemaan paremmin ja siinä kirjotellessa voi tulla jo ilmi nämä ujous asiat, sitten ne eivät enää yllätä kun joskus livenä tapaa. Äläkä laita odotuksia liian suuriksi vaan koita lähteä sillä asenteella että sekin on hyvä jos saat edes naispuolisen ystävän, koska se antaa taas mahdollisuuden ylipäätään kontaktiin toisen ihmisen kanssa ja uuden kontaktin kautta voit tutustua taas hänen tuttaviinsa ja voit tavata sitä kautta tulevan kumppanisi eli älä sulje ovia ystävyydeltä. Varmaan jotkut naiset tykkää myös hiljasista miehistä, jos muuten kaikki natsaa. Itsekin olen hiljanen nainen, mutta toisen hiljasen kanssa olen rennompi ja avoimempi. Ei kannata vaipua epätoivoon ja synkistelyyn, koska se heijastuu susta ulospäin eikä ole viehättävää. Yritä mielummin muuttaa omaa asennettasi myönteisemmäksi, keskity hyviin puoliisi ja opettele parempi itsetunto. Joskus jännitys voi lieventyä jos on jotain yhteistä tekemistä, joku toiminnallinen harrastus jonka lomassa voi olla rennompi ilman kiusallisia hiljaisuuksia. Äläkä keskity siihen neitsyyden menetykseen vaan koita ottaa humoristisempi asenne elämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      95
      3313
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3063
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1883
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1882
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      32
      1809
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1721
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1409
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1329
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    Aihe