Otsikko. Aloittaisin syksyllä harrasteryhmässä. Oonko siihen liian vanha? Kisaamaan mun ei oo pakko päästä.
En oo hirveän notkee, spagaattiakaan en saa. Se ja kaatosilta ois tarkotus nyt kesällä harjotella. Osaan jo nyt mm. kärrynpyörän, käsilläseisonnan, kuperkeikan eteen ja taakse, sillan yms.
Kertokaa onko mitään mahollisuuksia?
Voiko enää 13v aloittaa telinevoimistelua harrasteryhmässä?
avuton2
2
118
Vastaukset
- ldjfnböasdvk
Voi aloittaa!
Missä päin suomea asut?
nimittäin olen itsekkin alottamassa telinevoimistelun syksyllä.- Kilpavoimistelua13vuotta
Moi! Itse koko ikäni telinevoimistelusalilla pyörineenä voin hyvillä mielin sanoa että et ole liian vanha aloittamaan. Varsinkin kun aiot harrastetasolle :)
Kertomasi mukaan osaat kaikki tärkeimmät perusliikkeet joiden pohjalta on helppo lähteä opettelemaan uusia ja vaikeampia temppuja.
Tiedän aikuisia jotka ovat aloittaneet voimistelun aikuisryhmässä vasta keski-iällä, joten älä huolehdi iästäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259