Tiedättekö mitä on haistattelu? Minä tiedän. En ole moista vielä ennen löytäny! palstalla, nyt löysin.
Luin kahvipirttiä läpi tapani mukaan ja päädyin matamimimmin viestin loppuosaan, jossa tämä kirjoitti seuraavaa:
Sanoipa Skillan naulan kantaan:
Höhlät ja "ylitekniset" eivät pirttimme ovea avaakaan. Tämä onkin niille miehille , joilla on tunneälyä herrasmiesmäisyyttä.
Haistakoot ruuneperit pitkän paskan!
Tuollaiset mielipiteet ovat vallanneet palstan jo pitkään. Niin nimimerkkini kuin mielipiteenikin on luokiteltu hirveiksi.
Pysykää hereillä, olkaa tarkkana!
83
232
Vastaukset
- ihmettelijänä
Niin Ruuneperi, se on herättänyt hämmästystä hyökkääväisyydellään. Kaukana SkillaN:nin ystävällisesta ilosta, että jokin ikävä ketju oli poistettu.
Ei voi kuin pahoitella puolestasi, kun tuollaista joutuu lukemaan!
Mistähän oikein kiikastaa kyseisellä kiukuttelijalla? - kokko sammuu pian
Olen kanssasi samaa mieltä rperi, kaikenlainen ilkeily ja asioiden tahallaan ilkeiksi vääntely on mielestäni joidenkin tapa kirjoittaa.
Et ole ainoa joka älähtää kun kohde olet sinä itse, kyllä se sattuu ken osumia saa.
Joku silti voi tulla ja neuvoa olemaan hiljaa, niin kiusa ei jatku, kaikkea sitä pitääkin sivulle kirjoittaa, joten nyt sitten käytät opettamaasi neuvoa.
Tämä on minun näkemykseni, ja sinulla ´, olen huomannut, on hyvät taustajoukot
Hyvää Suomen lipun päivää kaikesta huolimatta. - minäki ihmettelen
Eikös se varsinainen haidtattajs ole matamimimmi ja haistatti vielä ilkeämmin siitä huomauttaneelle. Kyllähän se toistensa kehuminenkin on aika ällöttävää.
- ihmettelisin
Kuin se nyt matamimimmi olisi haistatellut. Mielestäni hän on tuollainen uskovaishenkinen. Eihän sellaiset nyt puhu sopimattomia.
- Toivontytär60
ihmettelisin kirjoitti:
Kuin se nyt matamimimmi olisi haistatellut. Mielestäni hän on tuollainen uskovaishenkinen. Eihän sellaiset nyt puhu sopimattomia.
Matamimimmi haistatteli Katariinana mutta tais joutua bannatuksi oli hiljaa jonkin aikaa vaihtoi palstaa ja kirjoitti sekuna.palasi rinta rottingilla riitelemään.
- ystävänäkin
Pitääpä sanoa, vaikka kukaan ei kysy, tuosta matamimimmistä olen kyllä saanut kuvan joka vastaa monikaa. Toisen kerran silittää, toisen kerran sylkee!
Saa puolestani kirjoittaa mitä tahtoo, mutta kohtelias nainen jättää haistattelut sanomatta, ainakin ääneen.
Pitääpä olla tarkkana ja varoa moista mimmiä vastakin, tähänkin asti olen sen tehnyt lukemieni perusteella ja lukemani perusteella olen mielikuvanikin saanut.
Moittimatta paras, mielipiteeni saan kuitenkin sanoa, mutta pyytäähän se tämän poistoa ilman muuta!
Hyvää Juhannusta Ruuneperi, ja kaikki kirjoittajat joille tässä en voi muuten sitä toivottaa.Nim. ystävänäkin,,,, et ainankaan minun,,,, en ole ½ vuoteen kirjoittanut mutta sinä sait aikaan sen, että pitää nousta kuin karhu pesästään ja aihe on se kun sinä vääristät ja levität minusta väärää tietoa että mukamas minä olisin matamimmimillä kirjoittava. ETTÄ SINÄ OLET HUOMIOINUT SEN.
On sinulla huonot hoksottimet kun huomioit harhaan
Vältä tämänjälkeen sotkemasta minua omiin luuloihisi.- ystävänäkin
monica kirjoitti:
Nim. ystävänäkin,,,, et ainankaan minun,,,, en ole ½ vuoteen kirjoittanut mutta sinä sait aikaan sen, että pitää nousta kuin karhu pesästään ja aihe on se kun sinä vääristät ja levität minusta väärää tietoa että mukamas minä olisin matamimmimillä kirjoittava. ETTÄ SINÄ OLET HUOMIOINUT SEN.
On sinulla huonot hoksottimet kun huomioit harhaan
Vältä tämänjälkeen sotkemasta minua omiin luuloihisi.monica.... Sanoinko, että matamimimminä kitjoittaa monica.
Luetunymmärtämisessäsi on korjaamista.
"" kirjoitin näin...Pitääpä sanoa, vaikka kukaan ei kysy, tuosta matamimimmistä olen kyllä saanut kuvan joka vastaa monikaa.
Siis, ymmärsitkö ? Olette samanlaisia kirjoittajia, ei tiedä hyviäkö vai pahoja.
Älä anna häiritä rauhaasi. Hyvin olet kuitenkin kartalla pysynyt kun heti löysit aiheen vastata, eikä tämä viesti ollut heti avatessa silmissä, piti oikein lukea ketjua. En kaipaa sinua, enkä voi olla ystäväsikään. - kuihduttaja
ystävänäkin kirjoitti:
monica.... Sanoinko, että matamimimminä kitjoittaa monica.
"" kirjoitin näin...Pitääpä sanoa, vaikka kukaan ei kysy, tuosta matamimimmistä olen kyllä saanut kuvan joka vastaa monikaa.
Siis, ymmärsitkö ? Olette samanlaisia kirjoittajia, ei tiedä hyviäkö vai pahoja.
Älä anna häiritä rauhaasi. Hyvin olet kuitenkin kartalla pysynyt kun heti löysit aiheen vastata, eikä tämä viesti ollut heti avatessa silmissä, piti oikein lukea ketjua. En kaipaa sinua, enkä voi olla ystäväsikään.Pysy sanomiesi sanojen takana.
"tuosta matamimimmistä olen kyllä saanut kuvan joka vastaa monikaa."
Samanlaistat heidät.
Minusta oli mukava tavata taas Monicaa. Ikävä on häntä. - minätajuan
kuihduttaja kirjoitti:
Pysy sanomiesi sanojen takana.
"tuosta matamimimmistä olen kyllä saanut kuvan joka vastaa monikaa."
Samanlaistat heidät.
Minusta oli mukava tavata taas Monicaa. Ikävä on häntä.Onko sinunkin vaikea ymmärtää lukemaasi?
kirjoittaja pysyi sanojensa takana, piti heitä samanlaisina, ei edes väittänyt muuta! ystävänäkin kirjoitti:
monica.... Sanoinko, että matamimimminä kitjoittaa monica.
Älä anna häiritä rauhaasi. Hyvin olet kuitenkin kartalla pysynyt kun heti löysit aiheen vastata, eikä tämä viesti ollut heti avatessa silmissä, piti oikein lukea ketjua. En kaipaa sinua, enkä voi olla ystäväsikään.Ystävänäkin,,,, miksi selittelet selvää asiaa
- nikille minä tajuan
minätajuan kirjoitti:
Onko sinunkin vaikea ymmärtää lukemaasi?
kirjoittaja pysyi sanojensa takana, piti heitä samanlaisina, ei edes väittänyt muuta!Kyllä on kieroa puhua puolestaan kuin toisena henkilönä "kirjoittaja pysyi jne."
Milloin ollaan ystävänä, milloin auttajana ja sitten taas muka joku ulkopuolinen joka selittelee. Taidan minäkin alkaa symmärtää mitä sus tarkoittaa.
- saman huoimannut
Oli jonkun aikaa pois palstalta kun joutui lähtemään sekuna ilkeiltyään. Niin maireana tuli nyt matamina mutta kyllä se todellinen karva tulee esiin aina, mihin seepra raidoistaan pääsee. Kovasti on Jumalan sanaa siteeraamassa , eipä siinä tällaiseen käytökseen kehoteta.
- Hui helvetti irti
monika= sus= katleija.
Sama henkilö ja kirjottaa samoin!!
- willi am
Tästä ketjusta puuttuu vielä linkki youtubehin.
Tulkoon tässä nyt ensimmäinen, joka nimenomaisesti sopii ensimmäiseen puheenvuoroon ja panee ajattelemaan, mitä haistattaminen oikein onn ja sitä, onko ketjun keskustelu ollut tähän mennessä asallista.
http://www.youtube.com/watch?v=WZZP00YPHPU
Anteeksi vain, jos joku panee pahakseen. Muistutukseksi, opiksi ja ojennukseksi tämä on tarkoitettu.
(Lisää vain muita youtube-linkkejä!)- piilosilla minäi
Keskustelun asiallisuutta kysyt tässä ketjussa.
Asiallisuuta on jo se, jos otetaan kantaa aloitukseen.
Jos joku kirjoittaja oikein omalla nikillänsä haistattelee, mitä hän tekeekään tultuaan mukaan puskasta? Voi vain kuvitella sitä kitkerää sävyä, ihan savu suupielistä nousee kun kiukuissaan kirjoittaa, sitä taitaa tehdä useampikin kun naama ei näy ja nimikin on piilossa.
Tuntuu jo, että ikä vie osan harkintakykyä ja suvaitsevaisuus katoaa kokonaan.
Luulisi ettei meidän , yli 70 v ikäisten kasvatus ollut niin lepsua etteikö meitä kaikkia olisi opetettu kunnioittamaan muita ihmisiä. Taitaa vain olla perinteenä se sama ikä, lapsi kiusaa muita, eli lapsiksi on jälleen tultu.
Monia lapsettaa kyllä ihan liikaa ikä huomioiden.
- älä yritä
vai muka william, ja mikä olet asiallisuutta peräämään.
Turha yrittää, nähty on taas kerran. - kaisu-liisa
Vaikka minun mielipiteelläni ei olekaan mitään virkaa, niin virkkaan, että sii o soo.
Tarvitseeko vanhan ihmisen olla aina samaa mieltä, eikö meille suoda mielipiteen vapautta.
Vainko nuoret saavat suoraan sanoa, meidänkö aina pitää vain myötäillä.
Antakaa meillekin oikeus olla omaa mieltämme.
Jos joka päsäyttää suoraan, onko se nyt niin jumalattoman kamalan hirveää?
Jos suunsa täällä avaa, on aina varma, että siitä voi saada palautetta, puoleen, saati toiseen. - tarviiko kenenkään
olla eri mieltä ollessaan moukkamainen ja sivisrymätön haistattamalla tai muuten henk.kohtaisuuksiin menemällä ??.
Palutteen voii antaa asiallisestikin tai huumotilla ja eipä joka asiaan jokaisen palautetta tarvitse. onko joka asiaan pakko täälläkään puuttua.
Eihän tuo haistatus varmaan ketään todella hetkauta, paljastaa van sanojansa tason.- sammahäär
tarviiko keneekään, sanot ihan oikein.
Paskan puhuja ja haistattelija paljastaa oman tasonsa, ei haukkumalla saa muuta kuin pahaa aikaan.
Täällä nuo "haukkuvat ja vihaiset" eivät pääse puremaan.
Aina on hyvä jos nahka säilyy ehjänä, vaikka joskus, pitää myöntää sekin, sielu on ihan haavoilla muidenkin puolesta. - kaisu-liisa
sammahäär kirjoitti:
tarviiko keneekään, sanot ihan oikein.
Paskan puhuja ja haistattelija paljastaa oman tasonsa, ei haukkumalla saa muuta kuin pahaa aikaan.
Täällä nuo "haukkuvat ja vihaiset" eivät pääse puremaan.
Aina on hyvä jos nahka säilyy ehjänä, vaikka joskus, pitää myöntää sekin, sielu on ihan haavoilla muidenkin puolesta.Kyllä nuo teidänkin sananne haistattelulta haisevat.
- sammahäär
kaisu-liisa kirjoitti:
Kyllä nuo teidänkin sananne haistattelulta haisevat.
k-liisa huomio!
Ovatko minun sanani osoitetut jollekin henkilölle, nikille, nikittömälle?
Olen lausunut ajatukseni ja jos ne ottivat sinun nahkaasi, on kai syytä olettaa niiden olevan vaikka sinulle.
Puhuin ja puhun edelleen koko palstan tilasta ja paskan puhujista yleensä. - kaisu-liisa
sammahäär kirjoitti:
k-liisa huomio!
Ovatko minun sanani osoitetut jollekin henkilölle, nikille, nikittömälle?
Olen lausunut ajatukseni ja jos ne ottivat sinun nahkaasi, on kai syytä olettaa niiden olevan vaikka sinulle.
Puhuin ja puhun edelleen koko palstan tilasta ja paskan puhujista yleensä.OK. Olisin saanut olla mieluummin hiljaa.
- Älä alistu
kaisu-liisa kirjoitti:
OK. Olisin saanut olla mieluummin hiljaa.
Kaisu-Liisa, ihan kannattaa pitää puolensa, sinulla on oikeus puolellasi.
- hölön pölyt
On tämä nyt maan suru, voi voi.
Oikein kaksi ketjua pitääkö avata kolmas sen jälkeen vielä muutama.- vähemmästäkin avattu
ketjuja ja ihan poliisilla uhkailtu.
- fiiuliin*
Mitäpä sanoisin.
En tykkää haistattelemisesta, mutta voisin kuvitella kun on näin Juhannuskin lähellä,. niin voisihan olla mahdollista,että jokuset "juhlittuaan" saavat pahemmat puolet esille itsestään.
Kyllä kai sitä useimmat ovat huomanneet että silloin voi "kipinä sinkoilla" helpommin.
Minäkin menin ihmettelemään pirttiin kun luin täältä että siellä vähän "tuoksutellaan"
Olihan se vähän paheksuttavaa kun oli kohdistettu suoraan tuttuun hahmoon,
Mutta kiivastuessaan monikin laukoo ajattelemattomia.
Saivatpa kahvipirttiläisetkin vähän muutakin kuin lässytystä
Ruuneperin puolesta pahoittelut. - hyvin sanottu fiiuli
Nythän meillä on hajutyttökin, aina on hajupoikaa moitittu ja sýyllistetty.
- Funtsailiija
Matamimimmi sanoi vain totuuden, senkummempi hajutyttö ei ole. Miksi nimitellään??
- mielensä pahoittaja-
Ruune
Olet kai jo "aikuinen" mies? Kestä kunnialla, jos "mimmit " joskus tuohtuvatkin sinulle. Turhaa oli moisesta aloittaa kolme ketjua ja mikäli oikein muistan, niin et itsekkään ole aivan "puhdas pulmuinen" noista negatiivisistä sanoista toisille kirjoittajille.- Late Vaan*
No kahvipirttiä Ruune haluaa mollata, ei yksi mimmi pirttiä kaada. Ruunella omat keinonsa moittia toisia, varmaan kymmeniä eri nimimerkkejä käyttää palstoilla.
Late Vaan* kirjoitti:
No kahvipirttiä Ruune haluaa mollata, ei yksi mimmi pirttiä kaada. Ruunella omat keinonsa moittia toisia, varmaan kymmeniä eri nimimerkkejä käyttää palstoilla.
En halua mollata mitään, enkä kaataakaan..
Ei mitättömyyksien takia kannattaisi kommenttia kirjoittaa, mutta joskus "keittää" minullakin.
Täällä saa käyttää eri nimimerkkejä ja olla ilmankin. Minullakin on oikeus tuohon.- pööööö
Late Vaan* kirjoitti:
sinähän latevaan niin mimmiä kehuit äskettäin, onnea vaan.
- toivon rauhaa
Ruuneperi kirjoitti:
En halua mollata mitään, enkä kaataakaan..
Ei mitättömyyksien takia kannattaisi kommenttia kirjoittaa, mutta joskus "keittää" minullakin.
Täällä saa käyttää eri nimimerkkejä ja olla ilmankin. Minullakin on oikeus tuohon.Eipä niin kannattaisi mitättömyyksien takia hiilestyä, tarkoitat toivottavasti mitätöntä ASIAA, et ihmistä.
- jakolasku
Olen syvästi huolissani ruuneperi niin mistäkö? No siitä jos minusta tulee ikäisenäsi samanlainen marisija kun sinä olet. Oletkohan mies ollenkaan?
Oikein mukava marmatusketju jälleen.
"Enhaluamollatamitään......jaa no mitähän se sinä teet? - joutsen valkoinen
Juhannuslahja RUUNEBERILLE. Kellohame ostetaan porukalla...
A nsaitsee. Joutsen--- - 15+15-30
Eikös ollut pitsinen alushame yleensä porukkalahjana joillekin pomoille joiden akkamainen käytös ja öykkäröinti oli tärkeämpää kuin porukkahenki.
Monikin työntekijä oli työssään tullut hyväksi organisoijaksi, antoi aloitteita palavereissa ja pomo nappasi esitetyn omakseen! Sai palkankorotuksen ja päätä silitettiin kunnes ajan kanssa tietovuoto vuoti johdolle.
Niin että sillä tapaa.
Tehkää aloituksia nämä vanhat ketjut on jo puhuttu, suukin kuivuu.- suuko kuivuu
Paneppa sitten suu jo suppuun, miten voikaan joltain riittää ilkeyttä loputtomasti
- the hurriganes
Tee ite vuan paihti jos out alistettu savolainen, häppee ja pysy vait!
Voi hellantuutelis tätä hienohipiäisyyttä.Onko joku tuhma tyttö loukannut meidän "insinyöriämme",tämähän on vallan hävytöntä.
Olemme osamme jokaineen saaneet sopimattomasta kirjoittelusta,ehkä myös olemme osallistuneet mielipiteiden vaihtoon,jolla olemme toisten mielen pahoittaneet.
Kyllä sitä käärmekeittoa on tullut latikoitua monesti.
Sen huomion olen kyllä tehnyt,ettei Ruuneperi suuremmin ole puolustuksenpuheenvuoroa käyttänyt,kun joku saa lokaa päälleen.
En puolusta haistattelua,ehkä sitä saa mitä tilaa- palstalainen
Etteikö R.ole kannustanut sinua rituliini, oletpa nopea unohtamaan!
palstalainen kirjoitti:
Etteikö R.ole kannustanut sinua rituliini, oletpa nopea unohtamaan!
Olen niin samaistunut hoidettavaani,että dementia kulkee jatkuvasti muassani.
Josko Ruuneperi olis nostanut minua vihanalhosta,sehän olisi todella ritallinen teko HURRAA Ruuneperirituliini_38 kirjoitti:
Olen niin samaistunut hoidettavaani,että dementia kulkee jatkuvasti muassani.
Josko Ruuneperi olis nostanut minua vihanalhosta,sehän olisi todella ritallinen teko HURRAA RuuneperiJa mitä puolestapuhumiseen tulee,käytin kerran etsivivä-amadeuksena puheenvuoron,tai oikeammin kirjoitteluvuoron.
Puolustin Ruuneperiä ja Maalaismiestä jota olivat silloin todella hyvä kaksikko.He saivat silloin ketjut kulkemaan ja homma pelasi.Sain viharyöpyn niskaani ja jopa monica haukkui minut lyttyyn,niinkuin niin monta muutakertaa.Näin katoaa mainen kunnia
- samaa mieltä olen
että sitä saa mitä tilaa, joten pulinat pois jos saa välillä kuravettä niskaan !!
- huom.
Nitä riitoja suositaan siksi, että manostajat tykkää paljoista viesteistä.
- 3 \ 21
Tässäkin ketjussa on paljastettu joikunen kirjoittaja tai oikeastaan todettu, millä muulla nikillä asianomainen kiorjoittaa.
Huvitti kun viime viikolla paljastui eräs kirjoittaja (nikki jääköön mainitsematta) samaksi, joka useammin kirjoittaa S-alkuiselle nikillä. Asian paljastumisen johdosta kirjoittaja pani palstalle muutaman kiukustuneen tuntuisen sanoman, mutta lhiljeni sitten.- 3 |51
Jokunen myös paljastunut K-alkuiseksi, sus -alkuisia smoin. ina kataluus mielessä
- huomattu on
3 |51 kirjoitti:
Jokunen myös paljastunut K-alkuiseksi, sus -alkuisia smoin. ina kataluus mielessä
aina katalille löytyy myötäilijät, ei haluta itse tulilinjoille niin nuoleskellaan.
3 |51 kirjoitti:
Onko meistä tullut vainoharhaisia,kun jatkuvasti tulee oletteluja,kuka tonkin viestin on puskasta nakannut teidän arvostelukyvyn ja mielipiteiden tiimoille.
Toi on niin tuttua,minä sain tunnetulta runoilijalta alapäätäni koskevaa tekstiä,vaikka en ollut saitilla edes käynyt viikoihin.- taas on sus
rituliini_38 kirjoitti:
Onko meistä tullut vainoharhaisia,kun jatkuvasti tulee oletteluja,kuka tonkin viestin on puskasta nakannut teidän arvostelukyvyn ja mielipiteiden tiimoille.
Toi on niin tuttua,minä sain tunnetulta runoilijalta alapäätäni koskevaa tekstiä,vaikka en ollut saitilla edes käynyt viikoihin.heittänyt inhottavat vihjailunsa .
Ruune ihmetteli. Hän heitti ihmettelynsä kuin kiven veteen, ja nyt siitä leviää renkaina toinen toistaan tympeämpiä mielenilmaisuja, ei enää ihmettelyna vaan syyttelynä ja taas sinä ikiaikaisena minäkyllätiedänkukaolet-arvailuna.
Koivisto aikoinaan sanoi, ettei pidä provosoitua kun provosoidan. Minusta kannattaisi noudattaa niin hyvää neuvoa.Kyllähän se hyvä ohje on, mutta oletteko havainneet, että näillä kriisiavauksilla Ruuneperi saa aikaan pitkän ketjun.
En kommentoi suuntaan enkä toiseen. Itse asiassa olenkin Suleima Puskan (von und zu Mätäs) asialla. Tämä aatelisdaami hermostui pahan kerran, sillä hän ei pidä siitä, että jollekulle/joillekuille tulee paha mieli.
S.P. von und zu Mätäs päätti ilahduttaa Ruuneperiä valitsemalla juhannusneidon. Jostakin syystä paikalle ilmestyi vain organisaattori itse, joten hän joutui valitsemaan itsensä Juhannuskuningattareksi. Neito ei sopinut, koska kyseinen madame on rouvashenkilö.
Oikein valokuvauskin tapahtui. (Toivottavasti kamera kesti!)
Katselkaapa sitten tätä aateliskaunotartamme eräiden naistenlehtien (miehethän niitä tilaa) kansissa.Venlastiina kirjoitti:
Kyllähän se hyvä ohje on, mutta oletteko havainneet, että näillä kriisiavauksilla Ruuneperi saa aikaan pitkän ketjun.
En kommentoi suuntaan enkä toiseen. Itse asiassa olenkin Suleima Puskan (von und zu Mätäs) asialla. Tämä aatelisdaami hermostui pahan kerran, sillä hän ei pidä siitä, että jollekulle/joillekuille tulee paha mieli.
S.P. von und zu Mätäs päätti ilahduttaa Ruuneperiä valitsemalla juhannusneidon. Jostakin syystä paikalle ilmestyi vain organisaattori itse, joten hän joutui valitsemaan itsensä Juhannuskuningattareksi. Neito ei sopinut, koska kyseinen madame on rouvashenkilö.
Katselkaapa sitten tätä aateliskaunotartamme eräiden naistenlehtien (miehethän niitä tilaa) kansissa.Hyvä huomio!
Ketjuun kirjoittavat kaikki kynsille kykenevät, kriisiavaus on kuin kutsuhuuto!
Minä olen vankkumaton Suleiman kannattaja, ja jos hänestä on tehty nyt kuningatar, niin onnittelen sydämellisesti.
Valitettavasti en enää lue naistenlehtiä, sillä kampaamoissa hiusten käsittely on nopeutunut niin ettei ehdi kuin pari juorua lukea Seiskasta.Venlastiina kirjoitti:
Kyllähän se hyvä ohje on, mutta oletteko havainneet, että näillä kriisiavauksilla Ruuneperi saa aikaan pitkän ketjun.
Katselkaapa sitten tätä aateliskaunotartamme eräiden naistenlehtien (miehethän niitä tilaa) kansissa.Justjoo,näinhän ne leviää kuin Jokiseneväät viinakaupanrappusille.
Puhuu sisko täyttä asiaa,jollei ärsytä,ei sytytä,näinhän se menee- Onko Venlastiinalla
Venlastiina kirjoitti:
Katselkaapa sitten tätä aateliskaunotartamme eräiden naistenlehtien (miehethän niitä tilaa) kansissa.liian paljon älyä, että menisi halpaan ansaan , jonka Ruuneperi asetti nauttiakseen sitten sen antimista, eli susin ja k-n kiukkuisuudesta kun heille ei kuninkattaren kruunua Ruuneperi tarjonnutkaan!
- Totta puhut,
kannattaa jättää kataluudet omaan liemeensä kiehumaan.
- hevat
Ihastu ihminen päivään jokaiseen,myös päivään synkään ja sateiseen,näe silloin aurinko takaa pilvisen,usko uuden huomiseen, valoon ja kauneuteen.
Lopettaakkaamme turhat jorinat,jos ei muuten onnistu-- antaa lääkärit lääkettä.
YSTÄVYYDELLÄ HETA.- ........
Mitä on turha jorina???
Toisen roska on toisen aarre.
- erottakaa asiat
Tarkoittako Ruune nikkinsä solvaamista kenties,voimpa sanoa että tulee mieleen vanha hevonen,sellainen sodanjaloissa ollut.
Miksi pitää vielä käyttää tuollaista nikkiä,joka osoittaa kuten harmahtavat vaatteet,että harmaaksi kun tullaan sisältä ja päältä,voisi sitä valita tuoreemman kuuloisen.
Vain mielikuvitus rajana.
Ja sanominen jostain asiasta ei ole aina arvostelua,se on mielipide,siitä asiasta olen aiemminkin väitellyt.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä ja myöskin sananvapaus.
Eihän tässäkään tarkoiteta henkilöä vaan hänen nikkiään. - nousu-vesi
Nyt tuntuu kuin iltapuku olisi puettu väärinpäin !!
Lue aloitus siitä se selviää - tietämättömälle
Ruuneperi nimenä juontuu riimukirjoituksista, kiveen kaiverretuista viestirunoista, eikä suinkaan hevosista.
- kaisu-liisa
Jasså där, minä kun olen kuvitellut, että kansallisrunoilijastamme Johan Ludvig Runebergista.
Mitähän itse puheenaoleva asiaan sanoisi? - minusta huvittavia
kaisu-liisa kirjoitti:
Jasså där, minä kun olen kuvitellut, että kansallisrunoilijastamme Johan Ludvig Runebergista.
Mitähän itse puheenaoleva asiaan sanoisi?On humoristisen hauska tapa suomalaistaa, ehkä et ole huomioinnut hintriikka-atolfia-venlastiina ja sohvi muunnoksia, hih--
- Atolfia
minusta huvittavia kirjoitti:
On humoristisen hauska tapa suomalaistaa, ehkä et ole huomioinnut hintriikka-atolfia-venlastiina ja sohvi muunnoksia, hih--
Jäin kyllä miettimään tämän hihhulin mainitsemaa nimisarjaa ja omanikin huomasin. En vain ymmärrä, mitä muunnoksia tämä HIH tarkoittaa. Tyhmyyteni paljastan, valitettavasti.
Hihittely voi kyllä jatkua, nauru pidentää ikää.
Nyt lähden kaikesta huolimatta saunaan naattimaan. Naattikaa tekin!
- Matamimimmi
Voi kuinka mehevän, pitkän ketjun ruuneperi sai aikaan:)
Tämä on juuri hänen ominta itseään. Saadakseen aikaan "säpinää", on oltava vähintäänkin loukkaantunut jonkun alaikäismäisestä haistattelusta.
Ruune on fiksu ja ovela. Vanha veijari, joka nosti esiin mollaamisryöpyn. Fiksuimmat ymmärsivät ja naureskelivat mukana.
Näin syntyy palstalle kaivattua "vipinää".
Nyt puhun totista asiaa: Minä olen minä, eli Matamimimmi, enkä kirjoits koskaan muulla kuin edellämainitulla nikilläni.
Monica on Monica, ja häntä en valitettavasti tunne täällä palstalla, mutta hän otti reippaasti kantaa epäluuloisiin ,typeriin vihjailuihin kunkin henkilöllisyydestä. Annan arvoa Monicalle, joka ei koe aiheelliseksi mennä minkään puskanikin taakse ilmaistakseen ajatuksensa. - todella upeaa
Matamimimmi kirjoitti:
Tämä on juuri hänen ominta itseään. Saadakseen aikaan "säpinää", on oltava vähintäänkin loukkaantunut jonkun alaikäismäisestä haistattelusta.
Ruune on fiksu ja ovela. Vanha veijari, joka nosti esiin mollaamisryöpyn. Fiksuimmat ymmärsivät ja naureskelivat mukana.
Nyt puhun totista asiaa: Minä olen minä, eli Matamimimmi, enkä kirjoits koskaan muulla kuin edellämainitulla nikilläni.
Monica on Monica, ja häntä en valitettavasti tunne täällä palstalla, mutta hän otti reippaasti kantaa epäluuloisiin ,typeriin vihjailuihin kunkin henkilöllisyydestä. Annan arvoa Monicalle, joka ei koe aiheelliseksi mennä minkään puskanikin taakse ilmaistakseen ajatuksensa.nyt vaan kilvan haistattamaan niin saadaan fiksut esiin harmaasta massasta.
- Matamimimmi
todella upeaa kirjoitti:
nyt vaan kilvan haistattamaan niin saadaan fiksut esiin harmaasta massasta.
Näin on, joten haista sinäkin vaikka juhannusruusu!
- olen puhunut*
Matamimimmi kirjoitti:
Monica on Monica, ja häntä en valitettavasti tunne täällä palstalla, mutta hän otti reippaasti kantaa epäluuloisiin ,typeriin vihjailuihin kunkin henkilöllisyydestä. Annan arvoa Monicalle, joka ei koe aiheelliseksi mennä minkään puskanikin taakse ilmaistakseen ajatuksensa.Ymmärrätkö sinäkään lukemaasi, vaikka otat kantaa melkeimpä joka asiaan.
Saat ottaakin, mutta minä jota syytetään, että olen sanonut sinun olevan monika, puolustan edelleenkin sanomaani.
Te vain molemmat olette niin samanlaisia kirjoitustenne tyylissä ja tavoissa joilla olette esillä, että väkisinkin samaistaa teidät SAMANLAISEKSI, ei minulla ollut sanaa SAMA,, eli, en edes epäillyt SAMAKSI. Matamimimmi ei kuitenkaan kuulu tuttaviini, eikä monikakaan, koska hänen tyylinsä tunnen jo ( hänen) muiden nikkien ajoilta.
En vastaa jos nyt "soitatte" !!!
Minun on turha teille mitään sanoa, Te ymmärrätte asiat ihan niinkuin itse haluatte.
Olkaa nyt mitä mieltä tahansa sanomisistani, teillä on tapana pistellä muita, ja sen te teette nikillänne ( tai ilman ) ja osoitatte oman tyyylinne, jonka saatte pitää ihan omananne.
Tyyliähän pitää olla, tavoista jolla sitä käyttää, ei kai sitten ole väliä.
HUOM. Enkä ole sus, enkä ole kukkahame, enkä ole mikään s ( jota en muuten edes tiedä mikä ja kuka on, kun olen täällä ollut niin harvoin) enkä ole ruune, vaan vanha nikki joka ei missään tapauksessa enää tule mukaan rekattuna.
Olen saanut ihan tarpeeksi harmia ( joskin sydänystäviäkin) täällä aikoinaan pörrättyäni.
- Joskuskurkkaantänne
Että te jaksatte, vanhat ihmiset. Hävetkää vähän. Missä se vanhuus ja viisaus asuukaan? Joskus minäkin olen vanha -.
- kuuskyt ja risat
Mitä pitäisi hävetä,hyssytellä vaan?
Niinkö? Hyssyttelyjen ajat on ohi,se oli silloin kun oltiin alakouluiässä ja piti totella vanhempia,maailma muuttuu ja meidän on muututtava mukana.
Ethän sinäkään tänne sulkakynällä kirjoita ja ainaiset seurojen pidot ja virrenveisuukin sais jäädä vähemmälle.
Ei se Jumala sieltä tule ketään pelastamaan,turha luulo.
Leikkiuskovaiset. - buskasta
Oli kerran sellainen laulu, että:
Haistakaatte huilu koko torvisoittokunta, ensin esikunta ja sitten kaikki muut.
Siinähän tulikin jokaiselle jotakin. - huom.
huom.
Ruuneperi myhäilee tyytyväisenä paljastettuaan
pärekori-muorien typeryyden luonteenlaadun,
demonisointi onnistuu usuttamalla ne toistesa niskaan!
Näitä riitoja suositaan siksikin, että manostajat tykkää paljoista viesteistä. Saa svenskataalande folk, joka on bättre folki enemmän mainoksia ja rahaa niistä - siitävaan
Ei se sotaa tee joka heittää kivellä tai sanalla, vaan se jokaa vastaa heittämällä takaisin.
Näinhän sitä sitten viskellään ja joskus osuu.- jätetään vaan
Omaan arvoonsa haistattavat matamit. Itsestään kertoo.
- kaisu-liisa
jätetään vaan kirjoitti:
Omaan arvoonsa haistattavat matamit. Itsestään kertoo.
Omaan arvoonsa?
Matamimmi ei ole lukemani perusteella mikään virran vievä, vaan omilla aivoillaan ajattelija.
Passaa nakata ensimmäinen kivi, joka luulee itsestään täydellistä.
Kyllä meillä kaikilla suunsa sanailijoilla pääsee harkitsematon, tai vaikka harkittu sana.
Katsokoon kukin peiliinsä, jos kehtaa.
Me kaikki ihmiset olemme tuulella käyviä, meillä kaikilla on syytä itsekritiikkiin, jos on siihen varaa. Jos uskaltaa? - kuuleppa k-l
kaisu-liisa kirjoitti:
Omaan arvoonsa?
Matamimmi ei ole lukemani perusteella mikään virran vievä, vaan omilla aivoillaan ajattelija.
Passaa nakata ensimmäinen kivi, joka luulee itsestään täydellistä.
Kyllä meillä kaikilla suunsa sanailijoilla pääsee harkitsematon, tai vaikka harkittu sana.
Katsokoon kukin peiliinsä, jos kehtaa.
Me kaikki ihmiset olemme tuulella käyviä, meillä kaikilla on syytä itsekritiikkiin, jos on siihen varaa. Jos uskaltaa?Kyllä se ensimmäinen kivi oli Matamin heittämä. Ai loukkaamista sanotaan teidän piireissä omilla aivoilla ajatteluksi. taidatte todella olla siamilaiset kaksoset.
- kaisu-liisa
kuuleppa k-l kirjoitti:
Kyllä se ensimmäinen kivi oli Matamin heittämä. Ai loukkaamista sanotaan teidän piireissä omilla aivoilla ajatteluksi. taidatte todella olla siamilaiset kaksoset.
Juu, mehän ollaan siamilaiset kaksoset, ihan saman pituisetkin.
Kyllä täällä jokainen joskus kiviä heittelee, sen uskon.
Jos ei itse ole ihan kivestä.
- aja/tukseni
Joidenkin on vaikeaa ymmärtää ettei täällä ole parasta tai huonointa, sitä olemme kaikki vuorotellen tai olematta ollenkaan, kirjoitellaan omia ajatuksia niin kuin osataan.
Vaikea on taviksena ymmärtää että hyökätään kuin kulkukoirat haistatuksin ja hampaat irvessä, osoittaahan se aidon vaikean ihmisen.
Tämä oli tässä tällä kertaa, toivotaan ettei näitä ymmärtämättömiä enään tule kirjoitusten muodossa vastaan.- -näin se on-
Olet väärässä, ei tarvitse olla "aito ja vaikea" ihminen.Se on vaan niin että ei kestetä suoraa puhetta, toisenlaista mielipidettä.
Se on rohkeutta että uskaltaa tuoda esille oman arvion. - minun arvioni
-näin se on- kirjoitti:
Olet väärässä, ei tarvitse olla "aito ja vaikea" ihminen.Se on vaan niin että ei kestetä suoraa puhetta, toisenlaista mielipidettä.
Se on rohkeutta että uskaltaa tuoda esille oman arvion.on että kyseinen mata on hyvin kateellinen ja pahansuopa ihminen.
Nyt rohkeasti ja aidosti olemaan oma ilkeä itsemme !
- ++++++////
Kun oikein nimittelee nikkejä pahat mielessä niin pannatuksi joutuu.kyllä ylläpito asian hoitaa. tänään on viulu vaiennut, good
- ihmettelijät
Aivan, lienee perussyy on paitsi helppoudessa purkaa mieltään, puoleen ja toiseen, jonkinasteisessa kahtiajakoisuudessa 70 palstatilassa, mihin suuntaan kehittävää se sitten onkaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.41115950Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1352506- 941916
- 831768
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te461357- 981265
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2811178Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi341170Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831159Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211123