Etsitään kunnollisia ja vastuuntuntoisia koteja, uros-ja narttupennuille. Pennut ovat syntyneet 27.4.2013. Emänä täysin terve ranskanbulldoggi, joka hoitaa ja imettää pentuja jatkuvasti. Pennut on madotettu säännöllisesti ja ne ovat eläneet koko ajan perheen keskellä. Pentujen väritys vaihtelee, ruskea/tummanruskea juovaisia. Yhteydenotot mieluiten soittamalla. Keski-Suomi.
Hinta: 600
Yhteystiedot: 0417878652, imot020202@gmail.com
O: SEKAROTUISIA KÄÄPIÖKOIRIA.
fenix7
4
283
Vastaukset
- 7+7
Ei vaan voi ymmärtää että miksi seropeista pyydetään melkein samaa hintaa, kuin rotukoirista... Varsinkin jos pentuja ei ole edes ell tarkastanut.
- hohhoijaa
niinpä samaa mieltä olen 7 7.. entäs onko niitä sirutettu/ rokotettu.. tuskimpa.
Tuohon hintaan saa ell.tarkastaman sirutetun rotupennun.- ff.
Eipä se kääpiökoiraa etsivää paljon lohduta, jos ajokoiran saisi noiden pentujen hinnalla.
- Koirallekoti
Hei, olen kiinnostunut pienikokoisen koiran pennusta! Minkä rotuinen isä? Sirutetaanko,madotetaanko yms ennen myymistä, hinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180