Mulla on 120 litran akvaario, joka on vasta hankittu. Kaloja mulla on siellä: 1 lehtikala, 3 mustatetraa, yksi partamonni, yksi nuoliainen (hopea-raidallinen), ja yksi oranssikala, joka on varmaankin barbilajia.
Tahtoisin sinne toisen tai kaksi lehtikalaa lisää, mutta en oo varma, että sopiiko.. Helppiä? Ja mitä muita kaloja suosittelisitte?
(Lajeista en ole varma, koska akvaario ostettiin käytettynä, jossa tuli mukana kaloja)
Mitä kaloja?
Kalahulluu
2
90
Vastaukset
- maisku_
Ensinnäkin akvaariosi on aivan liian pieni lehtikalalle. Oletko huomioinut, kuinka isoksi lehtikala kasvaa? Akvaarion korkeuden tulisi olla väh. 50cm ja 200l yhdelle lehtikalapariskunnalle..
Mustatetra on parvikala, niitä tulisi olla vähintään 6.
Jos tuo oranssi kalasi on jokin barbi, niitä tulisi myös olla parvi. Vähintään 6-8 yksilöä.
Suosittelen, että myisit/lahjoittaisit tuon lehtikalan pois ja mahdollisesti muokkaisit kalaston uusiksi. - Roskapostirobottii
Aivan samaa mieltä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034