): mitä ajatella

piupaujänö

Olen 19v nainen ja seurustelen saman ikäisen miehen kanssa. Ollaan seurusteltu n. 5kk ja tämä on meidän molempien ensimmäinen parisuhde.
Aluksi meni hyvin, mutta nyt viimeiset pari kuukautta olen ollut jatkuvasti mustasukkainen millon mistäkin syystä, joista pahin on ollut hänen ystävänsä. Mies on 2 vuotta sitten ollut kiinnostunut tästä ystävästään ja ovat vieläkin hyviä ystäviä. Aina kun kuulen miehen olleen tämän naisen seurassa niin päässä alkaa kiehua.. En kuitenkaan ole näyttänyt tunteitani eikä hän tiedä mustasukkaisuudestani mitään.

Tämä nainen on kuitenkin nykyään avoliitossa poikaystäväni ystävän kanssa, eikä heidän suhteensa ole haitannut häntä kuulemma yhtään. Viettää paljon aikaa heidän kanssaan jne. On yrittänyt tutustuttaa minutkin heihin.

Miehen kauneusihanne on täysin päinvastainen kuin minä. Ja olen usein miettinyt, että mitä jos hän on minun kanssani vain koska ei ole saanut ketään muuta. Mitä jos olen vain lohdutuspalkinto tuosta aijemasta ihastuksesta.

Luonteiltamme ollaan täysin vastakohdat ja se on aiheuttanut pieniä ongelmia, mutta ei mitään sen suurempaa. Eikä meillä riitojakaan ole ollut, ellei mun suuttumisia lasketa.

mies on armeijassa ollut koko suhteemme ajan eli näemme vain n.2-3 kertaa kuukaudessa. Mutta joka päivä yhteyksissä oltu.

En tosiaan uskoisi hänen koskaan pettävän minua. Mutta silti joku pieni ääni tuolla takaraivossa vikisee ja muistuttelee ettei kannata luottaa liikaa ja käskee perääntymään. Pelkän hänen ihastuvan toiseen tai kyllästyvän minuun.
Onko tää nyt ihan normaalia tälläiselle ensimmäisen suhteensa juuri aloittaneelle? Meneekö ohi?

Tähän tuli nyt sekalaisesti kaikkea eikä edes niitä mitä halusin laittaa, mutta jos joku silti viitsisi vastata.. Olisi apua. En haluisi puhua näistä miehen kanssa, vaan päästä yli. Tekstin laatua on turha moittia, ei näin myöhään mitään fiksumpaa saa aikeiseksi :)

1

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghjklkh

Ainiin. Ja lisään tähän vielä, että viimeksi kun oltiin hänen kavereidensa seurassa, joista en tiennyt kuin muutaman, hän ei huomioinut minua mitenkään.. Ihan kuin oltaisiin oltu tuttuja eikä mikään pari. Tästä olisi pitänyt puhua, tiedän.. Arg ):

Jonnekkin nyt pakko avautua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe