Minulla lakkasi toimimasta sim-kortti. Soitin asiakaspalveluun ja käskivät menemään dna kauppaan hakemaan uusi sim-kortti, eli tässäkin minua juoksutettiin, maksavaa asiakasta. Menin dna kauppaan ja myyjä antoi minulle uuden kortin ja sanoi tarviitko tuota vanhaa sim-korttia, niin vastasin, että en kai tartte sitä enään. Lähdin ja laitoin uuden sim-kortin puhelimeen. Sitten huomasin, että missä kaikki numeroni ovat, eli noin 500 numeroa. Soitin sinne kauppaan ja sanoivat, että vanha kortti on jo katkaistu ja roskissa.
Kiitos dna.
Törkeää!
6
257
Vastaukset
- 4+19
Itsehän kerroit ettet tarvitse vanhaa sim-korttia (jossa kaikkia numerot näköjään olivat). Voit syyttää asiasta vain itseäsi.
- jeeeee
Ei jumankauta mikä tampio....jos olet niin tyhmä ettet ymmärrä että sim-kortilla on sun numerot tallennettuna etkä ymmärrä kopioida niitä puhelimeesi tai edes kertoa myyjälle että kopioi ne numerot uudelle sim-kortille....miten yleensä osaat soittaa puhelimella?
- Asiakaspalvelija*
Hyvä asiakaspalvelija olisi kyllä asiasta muistuttanut. Siis HYVÄ ASIAKASPALVELIJA.
- Herra Stadista
Ihan perinteistä tunarointa kyseiseltä firmalta ja mitä sinä piripää aloittajaa tampioksi haukut? Ei kuluttaja ole alan ammattilainen niin kuin kyseisen firman myyjän siellä liikkeessä pitäisi olla ja ymmärtää huomauttaa numeroista jotka ovat mahdollisesti sim-kortilla, siis kortilla jota ei voi käyttää, joten miten sieltä mitään numeroita kopioidaan?
Vaihda firmaa. Minä suosin saunalahtea, suomalaista. - mikäolitörkeää
Mikä tässä nyt oli törkeää? Se että asiakaspalvelu ei telekineettisillä kyvyillä korjannut vanhaa simmiäsi tai lähtenyt taksilla tuomaan sitä sänkysi viereen? Vai se, että tietosuojasyistä leikkasivat simmisi poikki, kun olit sanlnut, ettet tarvitse sitä?
- Asiakaspalvelija*
Törkeää oli se, ettei asiakaspalvelija huomauttanut asiakkaalle, että muistithan , että sun numerot katoaa, ellet ole niitä tallentanut puhelimeesi.
Siis yksi lause lisää "asiakaspalveluun."
Kouluttautukaa siellä DNA:lla HYVIKSI ASIAKASPALVELIJOIKSI. Te olette töykeitä ja itsekeskeisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738