Olen ihastunut Bound Tattoon Jennin tekemiin kuviin netissä. Jennin tyyli on just sitä mitä olen hakenut pitkään.
Onko kellään kokemuksia Bound Tattoosta ja Jennistä? Voitteko suositella?
Bound Tattoo H:gissä - kokemuksia?
2
418
Vastaukset
- Pettynytasiakas
Kävin itse kyselemässä mahdollisia aikoja Bound tattoosta ja minut lähinnä käännytettiin tylysti pihalle. Työntekijät (tatuoijat) närkästyivät, kun niin vain menin kyselemään aikoja, vaikk heillä ei ollut edes asiakkaita tuolloin. Kerroin, että aikomuksena on ottaa useampikin tatuointi. Yhdestä näytin esimerkkkikuvaa ja kerroin haluavani kuvan tyyppisen tatuoinnin. (En juuri sitä samanlaista) Vastaus oli, etteivät he tee "noin pieniä kopiotatuointeja". Koosta ei ollut sen enempää edes puhetta. Tämän jälkeen he kehoittivat menemään muualle tatuoitavaksi. Kaipa ne rahat on sitten muualle vieätävä ja tatuoinnit muualta haettava! :D Tuonne paikkaan en kyllä enää mene!
- Anonyymi
Työn jälki on hyvää kun tekijää kiinnostaa, mutta useamman kuvan Jennillä ottaneena niin voin sanoa, että jäljestä näkee kiinnostaako häntä tehdä hyvää vai sekundaa, mitä kauemmin oli asiakassuhteemme kestänyt niin sitä huonompaa jälkeä tehtiin. En tiedä oliko ajatus että minusta ei pidetty ihmisenä ja toivottiin että vaihdan tekijää vai lopahtiko kiinnostus koko projektiin. Melko henkilökohtaisiin asioihin mentiin jutusteluissamme ja niitä sainkin sitten myöhemmin, vielä parinkin vuoden päästä, kuulla muilta Jennillä käyneiltä, eli asiakkaiden asioita analysoitiin sitten seuraavan asiakkaan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191762- 271671
- 241667
- 201630
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289