Minulla on betonista uima-allas. Tyhjensin sen nyt talven jälkeen, mutta täytyisi pohjaakin pestää. Sopisiko Fairy ja voiko sitä sitten suoraan letkua pitkin päästä nurmikolle, omenapuiden alle?
Uima-altaan pesu?
7
2016
Vastaukset
- turha kapistus
pese mäntysaippualla...se ei vahingoita luontoa ja astianpesuaine on liian hapanta.
- mökkiläinen
Mitä sä tarkoitat sillä, että astianpesu on liian hapanta? Onko se huonoa puutarhalle ja nurmikolle?
- turha kapistus
mökkiläinen kirjoitti:
Mitä sä tarkoitat sillä, että astianpesu on liian hapanta? Onko se huonoa puutarhalle ja nurmikolle?
mieti nyt...se liottaa rasvan ja sinä laittaisit astianpesuainetta esim. nurmikolle....ei edes laen mukaan saa sitä maahan laittaa.....yleispesuaine tai mäntysuopa on paras ja takuulla lähtee irtolika.....olet kai joskus altaan pessyt vai oletko?
- pulipuli2
Riippuu oletko käyttänyt mitään kemikaaleja, esimerkiksi klooria altaassa.
- Anonyymi
Meillä pesi Espoossa meidän altaan Alman Siivous Oy 2 vuotta sitten. Tulee nyt pesemään taas uudelleen
Todella nopea ja työnjälki erinomainen. Heillä harjakoneet, vesi- imurit ja kaikki tarvittava
Reppaita miehiä
Hinta kohtuullinen- Anonyymi
Itse pitää kehua kun kukaan muu ei kehu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse pitää kehua kun kukaan muu ei kehu.
Niinpä. Vanha viesti, mutta fairy ei ole tohon hommaan oikea aine 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197