En tiedä kuuluuko tämä tänne osioon mutta missä on joku sivustot kategoria en tiedä. Mikähän sivu tuo on http://www.nettivinkki.com tai siis sillä facebooksivulla kai kilpailu oli. Unohdin jo osallistuneeni kilpailuun ja sieltä vaan yhtenä päivänä joku laittoi viestin että olen voittanut ylläriarvonnassa 20e lahjakortin cdon.com iin ja pyysi kuittausta että viesti on tullut perille. Ihmettelin vähän kun missään ei ollut mitään tietoa voittajista mutta laitoin kuitenkin ja sitten sieltä tuli se lahjakortti sähköpostilla. Siis suoraan cdon.com lähetti sen. Tuolla vielä luki kun tarkemmin sivuja katsoin että voittaja vastaa itse verotuksesta. Niin siis pitäisikö maksaa veroatuosta johonkin. Onko tämä jotain huijausta. Käytin kyllä jo sen kortin???????????? Niin ja vieläkään ei ole nimeäni missään, eikö sitä kuulu julkaista jos voittaa??
Nettivinkki
nojoonkumma1
1
255
Vastaukset
- kukkeliskakkelis
No pitää olla iloinen jos voittaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742892
- 642753
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171639- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249