Ihmeellinen euforinen tunne

mieskyselijä

Tämä on vähintäänkin täysin väärä palsta kysyä tätä, mutta täältä saa usein selkeitä vastauksia. Ja ehkä tämä voi liittyä yksinisäisyyteenkin, koska yksinäisenä sitä yrittää ottaa ilon pienistäkin asioista.

Saako kukaan muu semmoista hyvän olon tunnetta, kun katsoo itse katsoo vierestä jonkun tekevän jotain käsillään? Esim. joskus jossain virastossa kun joku hento naisvirkailija kirjoittaa paperille kuulakynällä jotain, niin ihoni menee ihan vähän kananlihalle ja olo on semmoinen hypnoottinen ja raukea. Tunne voi tulla myös kun joku sekoittaa vaikka korttipakkaa tai käsillään jotain, mikä vaatii hieman keskittymistä. Saan tuon tunteen helpommin, jos tekijänä on viehättävä nainen. Joskus voin saada tuon tunteen kaupassa, jos kassaneiti käsittelee jotain kuittia tai jotain. Mitä rauhallisempi ympäristö, sitä helpommin tuo tunne tulee. Viimeksi koin kyseisen tunteen kirjastossa, kun nuori kirjastoneiti käsitteli jotain kirjaa edessäni.

Olenko aivan sekaisin vai onko muilla samaa? Kyseistä tunnetta on aika vaikea kuvailla. Ehkä sitä voi verrata siihen miellyttävään tunteeseen kun joku hieroo kevyesti esim. päänahkaa.

5

5924

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonkunsortin...

Fetissi tod.näk. kyseessä. Itse saan mielihyvää esim. Siitä kun katson naisen juoksua. Ihan normaaleja juttuja.

• Väristyksiä

Minulla on tuo sama ja se on vaan voimistunut vuosien mittaan. Muistan jo lapsuudesta saman tunteen, kun katselin vierestä jonkun piirtämistä tai pianonsoittoa tms.

Nyt aikuisena on melkeinpä ihan sama, mitä toinen käsillään tekee, niin saan miellyttäviä vilunväreitä. Myös siitä kun joku rapistelee jotakin.

Monet saavat sen miellyttävästä, rauhallisesta puheesta. Erikoisinta on se, että läheiset ihmiset eivät aiheuta tätä tunnetta, vain vieraat.

Minun kohdallani on aivan sama, minkä näköinen tai ikäinen ihminen on kyseessä. =)

http://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_sensory_meridian_response

• Keissa

Aloittajalla liittyy elämys kun nainen tekee käsillään jotain. Noin elämässä pitääkin olla; onni koostuukin juuri pienistä arjen iloisista: Joku kokee samaa katsellessaan ilta-auringossa tyyntä järven pintaa, joku lapsen leikeissa ... Lapsena jaksoin istua aidan vierellä kotvankin näkkärileipäpala kädessä katsellen apilaa rouskuttavaa lehmää.
      Ja on kiva jos noita pieniä iloja kertyy useita ja erilaisia päivän mittaan. Ja silloin ei taida enää olla pahemmin masentunut ja on löytänyt tavan elää.
      Se taitaa olla nykyään ongelma, että ihmiset uumoilevat kuuta taivaalta, suuria maatajärisyttäviä elämyskiä. Lopulta ei sitten enää mikään riitä tuottamaan iloa.

• Anonyymi

ASMR 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2805
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2694
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      15
      1568
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe