Moi!
Olen 23-vuotias yliopisto-opiskelija tyttö ja etsiskelen huonetta kivasta kimppakämpästä/kommuunista Turussa elokuun alusta alkaen. Olen asunut yhden lukuvuoden Martissa ihanassa yksiössä, mutta haluaisin lähemmäs keskustaa ja yliopistoa, kun tuo välimatka ei talvisin ole niin kovinkaan mukava. Ja lisäksi yhdessä asuminen kiinnostaisi. Olen asunut kahdessa kimppakämpässä aiemminkin Oulussa ja Helsingissä, joten kokemusta on.
Olen tällainen lääketidettä ja biokemiaa opiskeleva, enimmäkseen iloinen luonne. Pienesti ekohippi. Seurustelen; poikaystävä asuu Helsingissä ja tulee todennäköisesti vierailemaan Turussa pari kertaa kuussa ja minäkin olen todennäköisesti Helsingissä noin joka toinen viikonloppu. Urheilen, laitan ruokaa ja nautin "suunnilleen" siististä. Mikään nipottaja en ole, mutta voihan se olla kiva jos jotkin siivousvuorot kirjotettaisiin. Joka viikkoinen biletys ei kuulu ohjelmaan, mutta kyllä hauskaakin voisi mielestäni välillä pitää. Olisi kiva jos kämpässä olisi kiva henki, jotta jokainen asuja viihtyisi.
Jos valmista kämppää ei löydy, olisin valmis osallistumaan sellaisen perustamiseen.
Mailia saa laittaa osoitteeseen
sirdeliini@gmail.com
Kämppikseksi Turkuun 1.8 alkaen
sirdeliini
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264