O: matkalahjakortti

tarpeeton1

myytävänä turussa 900e matkalahjakortti. hinnasta sovitaan. puh.0466841771
Hinta: 500
Yhteystiedot: 0466841771

15

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaaja13

moi.
      minkä matkatoimiston lahjakortti on kyseessä?

matkaaja

• tarpeeton1

moi. aurinkomatkat

• tarpeeton1

moi aurinkomatkat

• Pettynyt toimintaan

Aurinkomatkojen kanssa kannattaa olla tarkkana, kaikesta mitä sopii. Ei ole tullut kovin luotettavaa kuvaa kyseisestä yrityksestä.

• tarpeeton1

oli asia mikä hyvänsä aina löytyy niitä jotka ovat tyytyväisiä ja jotka eivät ole

• Mizckietr

Tyytyväisiä ja tyytymättömiä on aina, mutta itse olen huomannut selkeän laatutason laskun Aurinkomatkojen palveluissa viime aikoina. Jokin siellä ei nyt ole kunnossa.

• Huijariko?

Miten saan matkalahjakortin? Voin noutaa sen vaikka luotasi kerro tarkka osoite.

Jos et ole se matkalahjakortti "huijari"???

Jos olet se kerro osoite kuitenkin.

• tarpeeton1

millähän perusteella haukut huijariksi. törkeetä käytöstä. otapa yhteyttä tuputupuna02@gmail.com odotan anteeksipyyntöä

• pettynyt5
        tarpeeton1 kirjoitti:

millähän perusteella haukut huijariksi. törkeetä käytöstä. otapa yhteyttä tuputupuna02@gmail.com odotan anteeksipyyntöä

mikä myyjä sä olet kun et vastaa sitten enään kun ollaan sovittu että tarkastan sen korttis matkatoimistossa.et ole rehellinen myyjä oet huijari ...varokaa .......

• juu4
        tarpeeton1 kirjoitti:

maksa rahat takas!!!

• tarpeeton1 kirjoitti:

Se oli kysymys, ei syyte.. :D

• juu4

Arvatkaas mitä.menetin kyseisellehenkilölle 400e.lupaslähettää matkalahjakortinja lahjakortinnumeron rahat meni jamatkalle emmepääse.ois pitänyt löytää ennemmin tämäkeskustelu,rikosilmoitus tehty!!

• pettynyt5

joo taitaa olla huijari myyjä esiinty vaan eri nimimerkillä ja oli eri puh numero.oltiin sovittu tapaaminen matkatoimiston edessä .olisin tarkastanut kortin matkatoimistossa .no eihän sitä myyjää kuulunu eikä näkynytkään.en todellakaan anna ensin rahaa ennenkuin matkatoimistossa tarkastetaan kortti.muuten hinta oli sama 400e

• juu4
        pettynyt5 kirjoitti:

joo taitaa olla huijari myyjä esiinty vaan eri nimimerkillä ja oli eri puh numero.oltiin sovittu tapaaminen matkatoimiston edessä .olisin tarkastanut kortin matkatoimistossa .no eihän sitä myyjää kuulunu eikä näkynytkään.en todellakaan anna ensin rahaa ennenkuin matkatoimistossa tarkastetaan kortti.muuten hinta oli sama 400e

heipystysitkö laittaalisätietoa,kaikki tähänliittyvää olis hyvä,mun matkameni nyt siinä.jarahat:(

• juu4

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8192
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5171
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      287
      5168
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      77
      3813
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2737
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe