Moi!
Tietäisiköhän kukaan, että löytyykö 80-luvun alun suomalaisia popbiisejä - Kotkarankki ohutta yläpilveä: "Pearl Harbor" ja Streets: "Kestääkö siivet" - mistään digitaalisessa (cd, mp3,wma...) muodossa?
Jos ei löydy, niin olisikohan jollakulla olemassa analogisessa muodossa ja vielä mahdollista muuttaa ko. biisit digitaaliseen muotoon...
Ovat aika rakkaita ja kaivattuja biisejä nuoruudestani, jolloin elämä oli vielä edessä ;)
Wanhaa Suomipoppia...
8
2865
Vastaukset
- ....
Eti tolla...
http://www.winmx.com/ - Asmo
Kestääkö siivet -biisiä ei ole CD:nä, ei ainakaan the Streetsin esittämänä. Olen tuon biisin tekijä ja minulla on tarkoitus siirtää kaikki Streetsin levyttämät biisit CD:lle ja mukaan tulee siis myös Kestääkö siivet, kahtena versiona. Jos kiinnostaa, voi kysellä syksymmällä, onko levy valmis.
- serkku
viesti asmo leilalle kun levy valmis, kiitos
- kukkanen-81
kovasti kaivataan Streetsin cd:tä koska tulee kun -04 jo alkanut kokoaminen!! pakko saada!!
- Asmo
Kestääkö siivet on soinut viime aikoina radiossa. Se on ollut joko Janne Valtonen & Valo tai Happy Times, jotka molemmat ovat sen levyttäneet. Molempia olen kehunut.
- tapphe
Jos ja kun saat digitaaliseen muotoon ja myyntiin,
ilmoittaisitko sähköpostilla. Kiitos! - Juakkima
Tervehdys!
Kun saat ne Streetsin biisit digitaaliseen muotoon, niin pistäisitkö tietoa tulemaan... - Ninni84
Janne Valtonen & Valot näyttää saaneen siivet kestämään hyvin vuonna 2002...
www.ohjelmatoimisto-atlas.com/Atlas_esiintyjat.htm
sivusto tietää kertoa, että....cd-singlet ” kultainen ketju” ja ”Kestääkö siivet” ovat soineet hyvin sekä tanssiravintoloiden tiskijukkien, että paikallisradioiden soittamina. "Kestääkö siivet" kohosi vuonna 2002 sekä RADIO TOP 20- että TÄTÄ SUOMI TANSSII - listoilla sijalle kuusi (6). Yhteensä ”Kestääkö siivet” pysytteli eri listoilla puolen vuoden ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803