Mitä olette antaneet lahjaksi rippilapselle, joka ei ole kummilapsenne? En nyt siis kysy lahjaideoita, vaan sitä, mitä muut ovat antaneet lahjaksi. Itselläni on tulossa sisarukseni lapsen rippijuhlat. En ole lapsen kummi, mutta jotain haluaisin antaa. Itse miellän, että se on jokin muisto konfirmaatiopäivästä, siksi en haluaisi antaa rahaa...
Rippilahja
2
167
Vastaukset
- joskus ripille pääss
Lahjoina on tullut annettua esim. koruja, albumeja, lahjakorttia / shekkiä / rahaa, astioita, pussilakanoita, pyyhkeitä jne. Itse sain aikoinani (1980-luvulla) esim. muutaman kirjan (erilaisia; esim.: kokkikirjan, riparikirjan...), täkin, koruja, rahaa jne.
Tiedän, että viime vuosina on esim. Tilkkutäkki-levyt olleet aika suosittuja, mutta varmasti on myös muitakin samantapaisia levyjä - jos sellainen kiinnostaa. - kun jo kaikkea
Rippilahjaideoita myös kaipailen.
Olen ko. nuoren täti. Tilanne on, se että poika saa kotoa lähes kaiken, mitä haluaa ja on istunut niin sanotusti rahakirsun päällä jo syntymästään asti. Joten rahaa en mielelläni missään muodossa veisi...koska arvostusta pikkurahoja kohtaan ei ole ja vanhemmatkin ovat vaativia -ihan kaikkea ei arvosteta.
Tietysti voisi poitsulta hlökohtaisesti kysyä, mutta pelokona on, että toiveet hipovat pilviä.
Olen aiemmin rippilapsille vienyt lahjakortteja ja jotain mistä jäisi muisto ja rippilapset ovat ollet ns. normaaleja, helppoja "lahjottavia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170