teneriffa parque de la paz hotelli

matkalle3

Kellään kokemuksia kyseisestä hotellista?

4

796

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiikkinen3

Sama hotelli kiinnostaisi. Jos vaikka joulua lähtisi sinne viettämään.

• 55på

Ihan keskiverto kamaa. Iso miinus allas ei oo lämmitetty, talvella oli tooooosi kylmää vettä!

• Jasu

Tulee kyllä aika myöhään tämä kommentti ap:lle, mutta ehkä auttaa muita. Omat kokemukset hotellista on kohtalaiset, mutta en todellakaan menisi samaan hotelliin uudestaan. Huone oli aika kulahtanut, kuten koko hotellikin. Plussana nyt tietysti sijainti, mutta eiköhän samalla rahalla saa parempaa vastinetta jostain muualta.

• Kokkk

Juuri tultiin reissusta ja oltiin kyseissä hotellissa kaksi viikkoa.
      Hotelli on siisti, mutta niin kuin edellinenkin vastaaja laittoi aikas kulunut on.
      Huoneet mukavan tilavia ja mellä oli kaksi parveketta toiseen niistä paistoin iltapäivällä aurinko. Ne joilla oli huoneet toisella puolella oli niillä huoneistot joihin ei paistanut aurinko lainkaan.
      Allas alue siisti ja tilaa löyti aina. Altaan vesi oli tosi kylmää, ei oo lämmitetty.
      Henkilökunta oli mukavaa ja hyvin palvelevaan. Oli yksi suomalainenkin tarjoilija.
      Ruoka ihan ok. Tosin alkupalat / salaatit ei juuri vaihdu eli ainakin itse niihin kahdessa viikossa kyllästyin. Ja muutenkin ruokatarjoilu oli ihan toista kun mitä aikaisemmat all inclusivet olleet. Mutta ihan ok ruoka. Juomaa sai hanasta olutta, valko-, puna- ja roseviini, limsaa, mehua ja vettä. Alkoholia oli tarjolla myös runsaasti eri vaihtoehtoja. Itse sai tehdä paukut oman mielen mukaan. Pulloja oli pöydällä mistä sai sekoitella itse juomat.
      Jäätelö sai syödä vapaasti niin paljon kuin jaksoi.

Sijainti on kyllä tosi hyvä.
      Ainut miinus tietty on, että läheisten baarien musiikki kuluu öisin huoneisiin. Mutta ei meistä kovin kovaa, eli ei häirinnyt.

Meidän loman aikaan tosi moni suomalainen kärsi mahataudista. Meikin se sairastettiin. 1 vuorokauden kestävä oksennustauti. Kaikki jotka sen sairastivat olivat all inclusive asiakkaita... Mutta eihän sitä tiedä mistä sen pöpön on saanut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2942
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      65
      2793
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1669
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      23
      1553
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1259
    Aihe