Sisko ja sen huumeet

dammijammi1

Joo, mulla/mun koko perheellä on sellanen ongelma, et mun sisko, aikuinen siis jo., käyttää huumeita. Kerran me vietiin se katkasuhoitoon, mut se karkas sieltä. Nyt se on taas ostelemassa niit tuolt jostai hevonperseeeeeestä eikä se suostu kuuntelemaan ketään. Monta kertaa se on sanoni lähtevänsä katkasuhoitoon, mut sitä päivää odotellaan jo kolmatta vuotta. Ollaa täs muutaman kaverin kans vedetty vetoo et ei se mun sisko tuu 25-vuotis syntymäpäiväänsä näkemään. Ei me oikeen tiietä millä konstilla me se sinne saatais(katkasuhoitoon) koska poliisejakaan ei kauheesti kiinnosta ja karkaa se kummiski sieltä. Järkipuhetta on sille yritetty puhuu ties ketä, mut ei sitä vaa yksinkertasesti kiinnosta. Sekasin ollessaan se tekee hulluja ja ajattelee olemattomii, eli ihan niit mitä niitte huumeiden käyttöön siis kuuluuki. Jote oisko teil jotain ehdotuksii miten ton neidin/rouvan sais hoitoon ettei sen elämä menis hel*ettiä päin? oisko jotain ns. halpaa katkasuhoito paikkaa? Kiitos jo etukätee kaikille vastaajille :)

1

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurjajuttu.

Mielestäni sinun kannattaisi vielä poliisille ilmoittaa. Huumausaineen käyttäminen, myynti ja hallussa pito on lainvastaista. Paras paikka siskollesi (parantumisen kannalta) niin olisi vankila joksikin aikaa niin pääsisi huumeistakin eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe