Enpä ole Maccan rock-palstoilla kehutuista bassolinjoista - kuten Penny Lane, Getting Better, All My Loving, Something - löytänyt ainuttakaan, joka vetäisi vertoja Bachin bassolinjoille.
Edes Badinerien basson veroista ei luuseri-Macca osannut keksiä, ja sehän ei Bachille ole mikään saavutus laatia niin kauniita, svengaavia ja kekseliäitä bassolinioja kuin Badineriessa, koska paljon ja yllin kyllin rikkaampaakin Bach on tehnyt.
Toisaalta ei Bachia tavoita kukaan taidemusiikin säveltäjäkään, joten miksi Macca...?
McCartneyn bassolinjat = kämäsiä
4
103
Vastaukset
- pitäisköhuolestua
Surkea provo =).
Miten sä nyt noin sekosit? - Nimi<>erkki
"Surkea provo =)."
Aivan. Nykyään jo pappavuosinaan PM:n lauluääni alkaa jo olla mennyttä mutta basson soitto sujuu yhä laadukkaasti kuten tämäkin esimerkki osoittaa:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=b6gF0X_074M- sgsgsggsgds
Paapan äänenvaihtelu on osin kummallista: konserteissa kuulostaa useimmiten hyvältä (pl äänialan kaventuminen ja revittelyn vähentyminen). Tv:ssä taas ollut aika surkeaa.
- Dhommi´´
Pointti on se, että McCartneyn bassolinjat niin kivoja kuin ovatkin ovat Bachin verrattuna aivan purkkapoppia ja turhaa soopaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214