Mitä vaikutteita McCartney sai Bachilta?
Ei linkkejä, kerro omin sanoin.
McCartneyn väitetyt Bach-vaikutteet
4
87
Vastaukset
- omat sanat
Olemme oppineet että Bachin röyhtäisyt olivat parempaa musiikkia kuin mitä Beatles teki, joten McCartneyn on täytynyt yrittää opetella röyhtäilemään kuin Bach.
- Dhommi´´
Edelleen puuttuu yksikin esimerkki siitä, mitä vaikutteita alkuapina McCartney olisi ottanut Jumalan eli Bachin teoksista?
Ei kai mitään siis. - Vuuka ja reluti
Itseasiassa mielekkäämpää kuin ketjun aloittajan esittämän pulman ratkaisu olisi pohtia miten nimierkki dhönni~~ voi tietää mllaisia musikillisia tarjoomuksia Bachin röyhtäisyt aikoinaan olivat tai ehkä jopa yhä ovat.
Onhan nimiörkki dhönni~~ meille kertonut että Bachin röyhtäisytkin olivat parempaa musiikkia kuin se musiikki mitä Beatles teki.
Tiettävästi niistä Bachin röyhtäisyistä ei ole säilynyt yhtäkään esimerkkiä vaikkapa röyhtäilyn tapahtuessa läsnäolleiden toimesta tehtyinä nuotinnuksina varsinaisista äänityksistä tai vaikkapa lasipulloihin taltioinneista nyt puhumatikaan. - Dhommi´´
Vaikutteet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294