Ryanairin hinnat

Kysynpähänvaan

Kertokaa te joilla on kokemuksia, että paljonko noihin ryanairin hintoihin tulee sitä pakollista lisää. Ollaan mietitty, että lähdetään Lontooseen katsomaan Jtn Valioliiga matsia. Aikaa ei sen tarkemmin olla mietitty, hintojen mukaan mennään. Ryanairin sivujen mukaan halvimmillaan pääsee n.60€ menopaluu hinnoin, joka on aika sopiva kukkarolle, ja alkoi polttelemaan entisestään lähtö englantiin. Mutta olen kuullut että vähän asiakkaita yritetään huijata näissä asioissa, eli paljon tuo 60€ hinta tulee oikeasti olemaan? Tavarat saadaan kyllä helposti käsimatkatavaroihin, ja voidaan mennä niin karsitulla mallilla kuin vain mahdollista. Ja kuinka paljon etukäteen tulee matka suunnilleen varata, että pääsee näille halvoille lennoille.

6

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 60e ??

Mistä olet noin edullisen hinnan löytänyt? Nykyään lontooseen ei enää kovin edullisesti pääse edes Ryanairillakaan. Jos otan mukaan vain 10kg lentolaukun jonka otat käsimatkatavaraksi niin eipä siinä muuta lipun hinnaksi tule päälle kuin luottokorttimaksu joka on 5-10e sivu hlö. Mutta kerro mistä löysit 60e m/p ?

• RYR

Luottokortin käyttö aiheuttaa nykyään vain 2,5% kulut. Eli siis mikäli löytyy 60 euron menopaluulippu, niin
      - jos maksat luottokortilla, tulee 75 sentin lisämaksu
      - jos maksat pankkikortilla, lopullinen hinta on juuri mainittu 60 euroa.

• RYR

Sorry. Siis 75 senttia per suunta, yhteensä 60 1,5 = 61,5 euroa. Pankkikortilla 60.

• Kysympähänvaan

No tuolla näyttää syksyllä olevan hinnat lennoilla:30€/38€/47€. Eli kyllä sinne 60 eurolla pääsee, mutta pitää sumplia loma sitten niiden mukaan. Yleensä keskiviikkoisin noita halpoja lentoja.

• 222

Kiitos! Niinpä näkyy, esim lokakuun alussa keskiviikosta maanantaihin -pitkä viikonloppu 62 euroa. Lentoajatkaan ei ole keskellä yötä, hienoa.

• ---

Kannattanee matkabudjettiin varata kuitenkin vielä rahaa liikkumiseen paikallisilla kulkuvälineillä, sillä kenttä, johon Ryanair lentää Lontoossa, sijaitsee tovin matkan päässä ydinpaikoista, jos olen oikein käsittänyt. Lentokentältä vissiin pääsee aika edullisestikin bussilla nykyisin Lontoon keskustaan, junat kulkee ja onhan taksikin keksitty. Mitä olette näistä suosineet te, jotka olette Stanstediin lentäneet Ryanairilla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2912
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1498
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe