No niin, pistetääs pystyyn väittely siitä, mikä on haastavin kauppatieteellinen pääaine. Itse äänestän taloustiedettä tai rahoitusta.
Haastavin pääaine
7
606
Vastaukset
- johtajajohtaja
Johtaminen tai Markkinointi
- vitsiniekkojen_v
"Johtaminen tai Markkinointi"
Hahahahahaha...pakko olla vitsi.
- WanhaKettuEko
Riippuu mitä kukakin pitää haastavana. Olen itse jonkin verran perehtynyt sekä taloustieteeseen (pääaine) että rahoitukseen ja pidän itse rahoitusta paljon yksinkertaisempana ja helpompana aiheena. Toisaalta olen myös lukenut hieman yleissivistyksenä johtamista ja se oli yhtä tuskaa.
- manage&lead
Henkilöstöjohtaminen on kovin. Eettisen johtamisen kurssit sopivat vain harvoille ja valituille!
- asdasdasd4
Sisäänpääsy.
- kauppis = humanismia
Menkää teknillis-tieteelliselle tai luonnontieteelliselle etsimään "haastavaa".
Ai hurja niin, kansantaloustieteessä ja rahoituksessahan on oikein matematiikkaa! - quant
"Menkää teknillis-tieteelliselle tai luonnontieteelliselle etsimään "haastavaa".
Ai hurja niin, kansantaloustieteessä ja rahoituksessahan on oikein matematiikkaa!"
Kansantaloustiede on sovellettua matematiikkaa. Sinänsä en huomaa hirveää eroa DI -ja KTM tutkinnon vaativuudessa. Mikäli haluaa hyvin osata asiat, niin aikaa saa kulumaan paljon kumpaakin tutkintoa suorittaessa. Ehkäpä noppia tulee helpommin kauppakorkeassa, mutta ero on kuitenkin pieni.
Monet rahoituksen vaativat matemaattiset osa-alueet ovat suoraan fysiikan puolelta lainattuja ( johdannaisiin liittyen mm.). Joten, löytyy niitä haasteita myös muualtakin kuin luonnontieteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132