voiko Sunny Beachiltä ulkomaalainen ostaa paikallisen prepaid-puhelinliittymän?
Bulgarialainen
3
220
Vastaukset
- jepa6
Kyllä varmaan voi, mutta normaalilla liittymällä hinta on n. 50 centtiä minuutti suomeen. Eli jaksaako sitten nähdä vaivaa viikon tai kahden reissulla? Mutta kyllä sieltä varmasti liittymiä saa kun lähtee metsästämään...
- Annoin numeronkin
Saako siihen ostettua suomessa lisäaikaa?
- aladza
Kyllä bulgarialaisen prepaidliittymän voi ostaa. Itse olen ostanut sellaisen useilla Bulgarian reissuillamme, jos olemme olleet isommalla porukalla liikkeellä. Meitä on enimmillään ollut samaan aikaan Bulgariassa 8 hengen porukka, osa on asunut eri hotelleissa, osa Varnan keskustassa ja osa Kultahietikolla. Olemme käyttäneet paikallisia liittymiä keskinäiseen yhteydenpitoon Bulgariassa. Suomeen emme ole niillä soitelleet. Paikallisella liittymällä yhteydenpito muihin perheen/porukan jäseniin tulee paljon halvemmaksi.
Suomessa bulgarialaisiin liittymiin ei saa ostettua lisäaikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803