Onko jokin sivusto, jossa voi katsoa onko LV laukku (tai vaikkapa joku mujukin merkki ) aito? Oletteko ikinä vieneet laukkujanne "aitouden tarkistukseen" Helsingin LV:n myymälään tai vaikkapa Della Margaan? Maksaako se aitouden tarkistaminen jotain?
KIITOS AVUSTA! :)
Louis Vuitton
maisamaisamaisa
1
177
Vastaukset
- Jotain.tällaista
Esim. purseforum kautta voi pyytää ( kuvien kera), aitouden tarkastamista, ilmaista. Esim. jsks kun olen nettikaupasta löytänyt jtn mielenkiintoista esim LV Kusama Agenda, ennenkuin ostin, käytin just pursefofumia. On niitä muitakin jos googlaa. Liikkeessä, Louis Vuitton, eivät sitä tee, muutakuin jos haluat esim nimikirjaimet laukkuun, jos eivät suostu sitä tekemään-on laukku feikki. Eli vähän kiertäen siellä pitäis selvittää se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294