Olemme mieheni kanssa yrittäneet saada lasta vuodesta 2007. Itse olen 35 vuotias, mieheni kaksi vuotta vanhempi. Ensimmäisen kerran tulin raskaaksi kesällä 07, mutta keskenmeno seurasi kuukautta myöhemmin.
Raskaana olen ollut yhteensä 9 kertaa. Joka kerta pieni toivonkipinä elää - jospa tällä kertaa lapsi selviäisi. Varsinkin viimeisin raskauteni (keskenmeno toukokuussa 2013) oli raskas, sillä synnytin kuolleen lapsen vain kaksi kuukautta ennen laskettua aikaa. Haluan vain pidellä pientä lastani sylissä.
Lääkärini vihjasi siihen suuntaan, että harkitsisimme adoptiota tai sijaissynnyttäjää. Meillä ei ole kuitenkaan resursseja kumpaankaan. Minusta tuntuu, että heittäydyn kohta jostain alas. Tunnen niin syvää surua.
Olisiko aika lopettaa yrittämästä?
1
182
Vastaukset
- pingvi1
Hei,
erittäin pahoillani olen kaikesta, mitä olet joutunut kokemaan. Kauhean ikävää ja surullista.
Minulla on myös ollut toistuvia keskenmenoja, v.2009 syksystä alkaen olen saanut seitsemän kertaa plussan testiin ja kaikki menneet kesken, neljä kertaa syke nähty ultrassa mtta sitten se on loppunut myöhemmin.
Syitä ei ole KM-testeissä löytynyt. Oletan, että teillekin on KM-testit tehty?
Eikö mitään syytä osattu sanoa, miksi noin pitkäänkin jatkunut raskaus meni kesken? Todella synkkää on kyllä ollut, olisin totaalisen rikki tuollaisen kokemuksen jälkeen myös!
Itse en ole ajatellut lopettaa yrittämistä niin kauan kun mitään toivoa on. Nyt on vähän suunnitteilla uusi tutkimusjuttu, jos sen suhteen tilanne vielä selvenee. Olen kirjoitellut vauva.info sivuilla Pingvi-nimellä, olisi ihanaa vaihtaa ajatuksia siellä vaikka näistä asioista. Voit laittaa yksityisviestiä siellä. Tai jos haluat laittaa s-postisi tänne esim.
Toivon niin, että lukisit tämän viestin ja voisimme pitää yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738