Mä tarviin rahaa!!

11vuotias

Elikkä moikkamoi.. mä oon 11vuotias tyttö, ja tarviin rahaa.. Mä saan kyllä kuukaudessa 40e tilille, mut mulla on sellanen ongelma etten osaa säästää:(.. Mä kerään nimittäin rahaa Justin Bieberin keikkalippuun.. Se ois mulle niin tärkeetä. Mutta ei, mä en vaan osaa säästää! Joo anteeks hyppelen täs.. mut ansaitsen ton rahan tekemällä kotitöitä.. :( Mut en voi pyytää sukulaisiltakaa, koska ne asuu Ruotsissa.. naapureilta en kehtaa mennä pyytämään töitä jnee.. auttakaa!!

10

260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki sulle....

Kerää pulloja ja tölkkejä.

viet ne kauppaan ja otat hyvityksen rahana.

• PaskaBieber

Justin Bieberin keikan tarkoitus on vain saada tyhmiltä yli-innokailta Justin Bieber-faneilta rahat pois

• no niinpä...

Ketä tahansa saa fanittaa ja elämyksistä kannattaa aina maksaa.

pulloja keräämällä asiat edistyvät kohtuudella.

• perusta pano keskus 1Pano=10e.
      Suositttelen ettet oo mikään ruma ja läski muuten tää ei toimi.
      Ja muista ostaa kortsuja jottei tulis vauvoja!

• 11vuotias

Mhh.. mä en viel täs iäs pane.. kaikilla on omat mielipiteet, mut belieberit ei oo tyhmiä.. Mä oon koittanu ettii pulloi, mut enmä niit löydä:/

• kirppis ja pullot

Tee pihakirppis tai jokin. Myy omia vanhoja pieneksi käyneitä mut hyvälaatusia vaatteita / tavaroita! Siitä saa ehkä (JOS kauppa käy) niin ainakin muutaman euron! Joskus enemmänkin !:)

mut kerää pulloi, koita ettii!! :)

• ammatimiesss

pulloja löytyy niin että menet kaupungin keskustaan heti aamu 4 aikoihin. sen jälkeen tulee vakiopullonkerääjät ja kaupuingin siivoojat...

• vinkki edelleen....

Kaupungin keskustat muut typerät vinkit eivät ole kovin fiksuja ehdotuksia nuorelle ihmiselle.

Mieti olisiko esim kotona jotain sellaisia hommia joita voisit ottaa vastuullesi pientä korvausta vastaan. Monesti esim uimarantojen roskiksista tai kävelyreiteiltä löytyy tölkkejä. Samoin kauppojen lähellä, puistoissa...

• Tienaamalla tienaat

Säästäminen auttaa aina...
      Sinun täytyy miettiä sellainen asia mihin oikeasti tahdot rahaa säästää ja mitä oikeasti haluat. Ajattele asiaa positiivisesti. Älä anna itsesi tuhlata säästettyjä rahoja.

Toinen vaihtoehto on se, että laitat aina vähän säästöön rahoistasi. Vähäinenkin määrä riittää, ja loput rahasi käytät muuhun. Tätä kun teet jonkin aikaa, pienestäkin summasta voi kehittyä suuri summa. Ihan totta, itse olen kokeillut.

• 11vuotias

Mm.. itteni mielestä sanoin jo, että mihin rahat käytän. KIITOS VINKKIEN ANTAJILLE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe