Minun koirani on saanut pentuja. Niille pitäisi antaa "viralliset nimet" olen miettinyt pääni puhki, mutta en keksi mitään.. Olisiko teillä nimiehdotuksia. Koirani sai 4 pentua, joista 3 urosta ja 1 narttu. Koirat ovst puhtaita havannankoiria.
Virallinen nimi pennulle ?
11
2030
Vastaukset
- rusettirinta
Katsele netistä SKL:n jalostustietokannasta rotusi kasvattajien laittamia nimiä. Niistä voit sitten valita, muotoilla omaan tyyliisi sopiviksi.
- nimiä
Itse tykkään näistä Jalo, jami, Ben, Bella, jedi, john, moss, cross, tessu, tepi, ässä, nalle, ninni, Aku, alma
Ja sitten myös on noita koira sivuja missä on hyviä nimiä- muutama ehdotus :D
Mun mielestä on aivan hysteerisen hauskaa kun koirille annetaan ihmisten nimiä! Ja koska kyseessä on niinkin pieni koira,sopisi pennuille suomalaiset perusnimet,vaikkapa Erkki,Matti,Pentti,Kalle,Jussi,Mauno ja Heikki. Nartulle esim. Tarja,Liisa,Laura,Maija,Sanna tai Pirjo. :D :D :D
- hyviä vinkkejä
Noh, helpointa olisi kait keksiä A:lla alkavia nimi - Esim, jos nimesi olis vaikka ` Malla`, niin sitten vaan
Mallan Aapo, Mallan Aarre, Mallan Anu, Mallan Antti yms.... kuitenkin niin, että kaikki alkaisivat samalla alkukirjaimella . Olisi sulle itsellekin helpompaa :)
Uudet omistajathan voi sitten kekesiä omat ns. kutsumanimensä koirileen. Meillä esim Einarista tuli Narri puhuttelunimeksi joskus muinoin . - nimet hukassa
Voisiko esimerkiksi yhden pennun virallinen nimi olla As Long As You Love Me ? Muut nimet laittaisin melkolailla samantapaisiksi.
- tottakaiiiii!
Niitähän keksii vaikka biiseistä. All you need is love, Always on my mind, A whole lotta love. Ihan nokkela idea! :)
- uhuhuih
Onko sulla kennelnimi? Jos ei ole,sitten nimen antamisessa on jotain rajoituksia.Esim juuri Mallan Aarre jne ei ole luvallista.
- Virallisesti
Virallisesti näin:
Koiran nimi saa kennelnimen lisäksi olla mahdolliset sanojen välit ja väliviivat mukaan lukien korkeintaan 20 merkin pituinen. Nimissä hyväksytään Suomen virallisten kielten kirjainmerkit, heittomerkki (’) ja väliviiva (-) sekä lisäksi ü-, é-, à- ja è-kirjainmerkit.
Jos kasvattajalla ei ole kennelnimeä, hän saa antaa saman pentueen pennuille vain yhdestä sanasta koostuvia nimiä, jotka eivät saa sisältää samoja etu- tai takaliitteitä.
- asdfghjkiuytr
jos nyt minulle tulisi 4 pentua (kaikki leikisti samaa sukupuolta) niin
narttujen nimet olisi
Hulda
Iines
Alma
Kukka
pojat taas olisi
Urho
Kalle
Erkki
Ilpo - 88888888
Jos sinulla on kennelnimi niin täytyy sopia yhteen. Hyviä nimiehdotuksia jo tullut joten siksi en laita mitään ja sitäpaitsi olet varmaan jo nimet keksinyt.
- Anonyymi
Tyttö koirille:
Halti, Halla, Lumi, Bella, Tara, Nipsu, Lola, Lili, Lilli, Lumo,
Lumi, Wendy, Fanny, Jade, Sade, Sunny, Sani
Poika koirille:
Bruno, Sulo, Luka, Poju, Jane
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015