Moikka!
Olen 20-vuotias nainen Helsingistä ja haen toista kertaa lääkikseen. Alan todennäköisesti taas lukemaan jo syys/lokakuussa ensi kevään kokeeseen. Viimeksi luin aika paljon kirjastossa (lähinnä kaisatalolla, joka on muuten tosi hyvä!!) yksin ja sen vuoksi esim. tauoilla oli tosi tylsää kun piti käydä syömässäkin yksin :(
Nyt mulla on aika hyvä pohja ensi koetta ajatellen, viimeksi kun en ollut lukenut vielä lainkaan fysiikkaa. Olisi siis mukavaa että saataisiin myös tarvittaessa apua toisiltamme :)
Jos tosiaan itsekin kaipaat lukukaveria ja muutenkin mukavaa ja iloista seuraa, josta saattaisi vielä olla apuakin opiskellessa niin laitathan mulle sähköpostia! :) Toivoisin, että itsekin alottaisit lukemaan jo suht. ajoissa, niin voitaisiin sitten aloittaa yhdessä jo syksymmällä :)
Sillä oletko tyttö vai poika ei ole mitään merkitystä, kunhan olet itsekin hakemassa lääkikseen :) laita viestiä sannnna____@hotmail.com (neljä n-kirjainta ja neljä alaviivaa)
p.s olen itse aika urheilullinen joten musta saisi myös seuraa vaikka salilla käymiseen ennen päivän luku-urakkaa (tai sen jälkeen)
Lukukaveria mm kirjastoon lääkiksen pääsykoetta 2014 ajatellen:)
moivaaaaan:)
1
534
Vastaukset
- Vikapaikka
Lääketieteen lisensiaatin tutkinto ei ole yliopistollinen jatkotutkinto, vaan laaja perustutkinto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086