oonko rikas?

RahaMies

Oon 14 vuotias poika ja mulla on kaks tilii.
Joo oom aika rikas. Mul on kaks tilii toinem on Suomalainen ja toinen Amerikkalainen, mul on käteisel 900€, Suomalaisel tilil 4000€ ja Amerikkalaisel tilil 11 000$. Oonko rikas

13

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t. oikeasti rikas

et vaan olet huono trolli

• RahaMies

En vittu oo trolli

• OMG0

oot muute rikas

• zxcasdqwerfv

Ainaki idiootti

• tohtorisyker0

Oot tommonen perinteinen es-jonne kakara, joka pitää tulla suomi24 leuhottaan, kun ei muualta saa huomioo.

• vastaaja 24

Kysymyksesi on todella tyhmä. Rikas voi olla jollekkin 300 000 000€ ja toiselle 10 000€ Et voi vain kysyä, että oletko rikas. Jokaisella omat mielipiteet. Omasta mielestä jos olet saanut rahat kesätöistä yms. Olet ikääsi nähden aika varakas. Jos puolestaan rahat ovat vain vanhempien tilille laittamia sanoisin mieluummin, että vanhempasi ovat rikkaita et sinä.

• iwdkf

Mika vitussa sul o amerikkalainen tili?

• moimoipelle

njää oot köyhä ja vitu retu joka hakee huomioo ja itkee jos ei saa sitä ei muuta :)

• apinanpersii

Oot oikeestaa köyhä jos ajattelee et oisit aikuinen..

• Vähä masseis

Helsvetti kuule rutiköyhä!! Miä oon 13 ja 3 kymppitonnii taskunpohjal ja muhkee perintö tulossa.

• 12-tyttö

mä oon 12v tyttö ja mul on tilil 9000 ja käteistä 790e

• jassu5

ööäääööö järkee tulla tänne selittää et ootko rikas :D:D

• Vitun köyhä123

Vitun köyhä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5377
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1947
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1120
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe