Missä vika, kun pyörä ei pyöri kuin kolmella pytyllä? Puristuspaineet joka pytyssä suunnilleen sama. Tulppia vaihdettu. Kierroksilla joskus putkessa paukkaa.
Honda 1100 pannari
5
314
Vastaukset
- Moottoritohtori
Et sitten oo enempää selvittänyt ongelmaasi...
Onko se toimimattoman pytyn tulppa kuiva vai märkä? Iskeekö kipinää? Tuleeko bensaa? jne.
Soitin kerran lääkärille ja kysin, että mikä mua vaivaa? Ei osannut sanoa, tyhmä lääkäri... - fdfghjj
Paljos ne puristuspaineet on? Jos 1 pytty olis kuitenkin jo liian väljä?
- RemppaReiska62
Tekstissähän lukee että suunnilleen samat paineet... Ilmeisesti ei saa bensaa kun silloin tällöin paukahtelee.
- cbr 1000f
tarkistappas sytytysjärjestys, jos johdot väärin niin tekee juuri noin. se kyllä käy aina kolmella vaikka ne johdot laittais miten vaan. kokeilin itekkin vahingossa ja smoin teki.
- jvs2
Putsaa kaasarit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902